سرویس: اقتصادی
کد خبر: 95400
|
16:23 - 1401/02/21
نسخه چاپی

اعلام جزئیات نحوه ثبت اعتراض نسبت به پرداخت یارانه‌ در استان اردبیل

اعلام جزئیات نحوه ثبت اعتراض نسبت به پرداخت یارانه‌ در استان اردبیل
مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با تشریح جزئیات پرداخت یارانه نقدی اخیر، خواستار ثبت اعتراضات احتمالی شهروندان در سامانه hemayat.mcls.gov.ir شد.

به گزارش سبلان ما ، علی مهری مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: خانواده‌هایی که مشمول دریافت یارانه نشده و یا در دهک‌های دیگر قرار گرفته‌اند، جهت پیگیری موضوع می‌توانند اعتراضات خود را در سامانه hemayat.mcls.gov.ir ثبت کنند.

وی بیان کرد: از دیشب تاکنون چند صد هزار نفر به سامانه اعلام شده مراجعه و اعتراض خود را ثبت کرده‌اند و سامانه هم به طور کلی مشکلی ندارد و البته مردم هم هیچ عجله‌ای برای ثبت اعتراض نسبت به یارانه‌ها نداشته باشند چرا که محدودیت زمانی برای ثبت اعتراض وجود ندارد.

مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل اضافه کرد: کسانی اصلا یارانه نمی‌گیرند و در این مرحله خواهان دریافت یارانه هستند باید به سامانه سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها مراجعه کرده و اعتراض خود را ثبت کنند.

وی تاکید کرد: این سامانه هم‌اکنون در حال آماده‌سازی است و به زودی برای ثبت اعتراض شهروندان فعال می‌شود.

مهری بیان کرد: برخی از شهروندان هم که نسبت به نوع دهک بندی‌های صورت گرفته اعتراض دارند باید به سامانه "حمایت" وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مراجعه کرده و درخواست بررسی مجدد بدهند.

وی همچنین گفت: در این مرحله یارانه به ۲ دسته از شهروندان پرداخت شده که یارانه گروه اول شامل دهک‌های چهارم تا نهم به مبلغ هر نفر سه میلیون ریال می‌باشد که با کسر ۳۵۰ هزار ریال قسط وام معیشتی دوره کرونا پرداخت شده است.

مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل یارانه پرداختی به گروه دوم را مربوط اقشار کم برخوردار و دهک‌های ۱، ۲ و ۳ و به میزان چهار میلیون ریال عنوان کرد و افزود: این یارانه‌ها در طرح اصلاح نظام قیمت پرداخت شده و اعتراض‌های مردمی در سامانه های اعلام شده در حالا ثبت است.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد