سرویس: اقتصادی
کد خبر: 95403
|
07:44 - 1401/02/22
نسخه چاپی

فرماندار شهرستان سرعین؛

مروجان شایعات اقتصادی،یاریگران بانیان وضع موجودند/ آگاه سازی درست، مهمترین عامل موفقیت در مأموریت بزرگ اقتصادی

مروجان شایعات اقتصادی،یاریگران بانیان وضع موجودند/ آگاه سازی درست، مهمترین  عامل موفقیت در مأموریت بزرگ اقتصادی
فرماندار سرعین گفت: دولت سیزدهم بر اساس الزامات قانونی و به منظور تأمین کالاهای اساسی و مقابله با قاچاق کالا، جهت‌دهی به اختصاص ارز ترجیحی را در دستور کار قرار داده ولی متأسفانه برخی از افراد با دامن زدن به شایعات، ضمن ایجاد التهاب در جامعه، فضا را برای افراد سودجو برای برهم زدن نظم بازار فراهم می‌کنند.

باقر باقر زادهفرماندار شهرستان سرعین   در گفتگو باسبلان ما ، به مردمی کردن یارانه ها اشاره کرد و گفت: امروز کشور دوره حساسی را در حوزه اقتصاد تجربه می‌کند،به همین جهت همه دلسوزان جامعه در اجرای اصلاح اقتصادی، یاریگر دولت باشند تا از این پیچ و گردنه حساس و مهم نیز به سلامت عبور کنیم.

وی با بیان اینکه مروجان شایعات اقتصادی اخیر در واقع،یاریگران سودجویان و بانیان وضع موجودند، گفت: آگاه سازی و تبیین درست مسئله در بین آحاد جامعه و بازگویی اینکه دولت سیزدهم در مسیر منافع مردم گام برداشته است،مهمترین عامل موفقیت در مأموریت بزرگ اقتصادی و سربلندی دولت و ملت در این آزمون بزرگ و سرنوشت ساز است.

فرماندار  سرعین گفت: دولت سیزدهم بر اساس الزامات قانونی و به منظور تأمین کالاهای اساسی و نیز مقابله با قاچاق کالا، جهت‌دهی به اختصاص ارز ترجیحی را در دستور کار قرار داده ولی متأسفانه برخی از افراد با دامن زدن به شایعات، ضمن ایجاد التهاب در جامعه، فضا را برای افراد سودجو برای برهم زدن نظم بازار فراهم می‌کنند.

باقرزاده به نظارت ها نیز اشاره کرد و گفت: کارگروه تنظیم بازار شهرستان  سرعین موظف است تا در شرایط کنونی، بر میزان نظارت‌های خود افزوده و با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود به نحوه تأمین و توزیع کالاهای اساسی و تنظیم بازاری نظارت و ابزارهای نظارتی را فعال‌تر از قبل کنند تا به تأمین مایحتاج و امنیت غذایی مردم آسیبی وارد نشود.

وی به توزیع آرد و نان نیز اشاره کرد و گفت: از ابتدای اردیبهشت ماه تا کنون شکايات متعددی در مورد بازرسی از صنوف مختلف صورت گرفته که مواردی منجر به تشکیل پرونده تخلف شده است.

فرماندار سرعین همراهی، همدلی و وحدت بین مردم و دولت را موجب ناکامی دشمنان در توطئه های دشمنان دانست و گفت: تلاش دولت بر این است که به اقشار آسیب پذیر فشار وارد نشود چرا که مردم سرمایه های اصلی نظام هستند.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد