سرویس: اجتماعی
کد خبر: 95425
|
16:32 - 1401/02/23
نسخه چاپی

نمایندگی ثبت احوال بخش اسلام آباد راه اندازی شد

نمایندگی ثبت احوال بخش اسلام آباد راه اندازی شد
مدیرکل ثبت و احوال استان اردبیل از پیگیری های مردم و فرماندار شهرستان پارس آباد و بخشدار قدردانی کرده و گفت در دهه فجر این دفتر تجهیز اولیه شد و مقدمات صدور مجوز از تهران پیگیری و امروز خوشحالیم که این نمایندگی خواهد توانست تمامی خدمات لازم ثبت و احوال را ارائه خواهند کرد.

به گزارش سبلان ما ، ظهر  امروز با حضور فرماندار شهرستان پارس آباد و مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل و بخشدار و مسولان و تعدادی از مردم شهر اسلام آباد نمایندگی ثبت احوال بخش اسلام آباد راه اندازی شد.

مدیرکل ثبت و احوال استان اردبیل از پیگیری های مردم و فرماندار شهرستان پارس آباد و بخشدار قدردانی کرده و گفت در دهه فجر این دفتر تجهیز اولیه شد و مقدمات صدور مجوز از تهران پیگیری و امروز خوشحالیم که این نمایندگی خواهد توانست تمامی خدمات لازم ثبت و احوال را  ارائه خواهند کرد.

وی همچنین از طی مراحل صدور مجوز برای دفتر پیشخوان ثبت احوال نیز در بخش خبر داد  

جهانبین به خدمات دولت و نظام در بخش اسلام آباد اشاره کرد و گفت مشکلات آب شرب و راه که مطالبه مردم بود به جد پیگیری و انشاالله به زودی حل خواهد شد

وی به اجاره طرح مردمی سازی یارانه ها اشاره کرد و گفت از مردم عزیز که مثل همیشه دولت را در اجرای این امر بزرگ اقتصادی کمک میکنند تشکر میکنیم

 

خبرنگار سبلان ما پارس آباد: افشین خاک‌نژاد 

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد