کد خبر: 95460
|
13:33 - 1401/02/26
نسخه چاپی

فرماندار شهرستان نمین:

اثرات مثبت اصلاحات اقتصادی در معیشت مردم /هیچگونه کمبود کالاهای اساسی در نمین وجود ندارد

اثرات مثبت اصلاحات اقتصادی در معیشت مردم /هیچگونه کمبود کالاهای اساسی در نمین وجود ندارد
فرماندار نمین گفت:با توجه به اینکه نزدیک به 40 درصد مرغداری استان اردبیل در شهرستان نمین مستقر است روزانه نزدیک 7 الی 8 تن کشار داریم و از بابت کمبود گوشت مرغ نگرانی وجود نداشته و حتی زیر قیمت مصوب نیز عرضه می شود.

طیب امینی در گفتگو با خبرنگار  سبلان ما ، اظهار داشت: با مطرح شدن مردمی کردن یارانه ها و عرضه مستقیم به شکل  دهک های مختلف، ذخیره سازی کالا های اساسی در شهرستان نمین استارت خورد.

وی افزود: با توجه به اینکه نزدیک به 40 درصد مرغداری استان اردبیل در شهرستان نمین مستقر است روزانه نزدیک 7 الی 8 تن کشتار داریم و از بابت کمبود گوشت مرغ نگرانی وجود نداشته و حتی زیر قیمت مصوب نیز عرضه می شود.

فرماندار نمین گفت: با هماهنگی های صورت گرفته با معاون اقتصادی استاندار اردبیل نزدیک به 15 تن روغن در سطح فروشگاه های شهرستان توزیع شده است و هیچگونه کمبودی از بابت کالاهای اساسی وجود ندارد.

وی تصریح کرد: تشریح و تبیین مسائل مربوط  به جراحی اقتصادی در بین مردم می تواند در حل بسیاری از موارد که در اذهان عمومی گنگ مانده کمک کند که از این بابت با حضور میدانی و از طریق رسانه های اعلام و خوشبختانه مردم با فرهنگ نمین با آغوش باز این اصلاحات اقتصادی را پذیرفته اند. 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد