سرویس: کنگره شهدا
کد خبر: 95473
|
12:05 - 1401/02/27
نسخه چاپی

دبیر اجرایی ستاد ملی کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل:

دیدار با خانواده شهدا اولویت دستگاه های اجرایی شود/ دقت و رعایت امانت،مهمترین عنصر در جمع آوری اسناد شهدا است

دیدار با خانواده شهدا اولویت دستگاه های اجرایی شود/ دقت و رعایت امانت،مهمترین عنصر در جمع آوری اسناد شهدا است
دبیر اجرایی ستاد ملی کنگره ۳۴۰۰ شهید استان با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲ برای اولین بار در استان اردبیل اجلاسیه ملی کنگره ۳هزار و ۴۰۰ شهید برگزار خواهد شد افزود: برای اطلاع رسانی بهتر عموم‌مردم، تمامی ادارات در مراسمات و برنامه های خود از نام و لوگوی کنگره شهدای استان اردبیل استفاده کنند.

به گزارش سبلان ما ، علیرضا حسن زاده دبیر اجرایی ستاد ملی کنگره ۳۴۰۰ شهید استان پیش از ظهر امروز در جلسه کمیته جمع آوری اسناد کنگره ۳۴۰۰ شهدای استان اردبیل خواستار استفاده از آرم کنگره ملی شهدای استان اردبیل شد و گفت: برای اطلاع رسانی بهتر عموم‌مردم، تمامی ادارات در مراسمات و برنامه های خود از نام و لوگوی کنگره شهدای استان اردبیل استفاده کنند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، به نحوه دیدار با خانواده معظم شهدا اشاره کرد و گفت: با همکاری ادارات و سازمانها، از تمامی خانواده شهید استان اردبیل دیدار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: صدا و سیما و فضای مجازی نقش مهمی در اطلاع رسانی دارد و انتظار می رود که در این امر مهم، اهتمام ویژه ای داشته باشد.

در این جلسه اعضای کمیته جمع آوری اسناد شهدا، برنامه های پیشنهادی خود را به منظور اجرای باشکوه کنگره ملی ۳۴۰۰ شهدای استان اردبیل مطرح کردند.

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد