سرویس: اجتماعی
کد خبر: 95482
|
16:15 - 1401/02/27
نسخه چاپی

سرپرست میراث فرهنگی سرعین:

بساط خانه مسافرهای غیرمجاز در سرعین برچیده می‌شود

بساط خانه مسافرهای غیرمجاز در سرعین برچیده می‌شود
سرپرست میراث فرهنگی سرعین از برچیده شدن بساط خانه مسافرهای غیرمجاز در سرعین خبرداد .

به گزارش سبلان ما ، علیرضا واثقی سرپرست میراث فرهنگی سرعین ظهر امروز در بازدید از مراکز اقامتی شهرستان سرعین گفت: امروز شاهد پلمب ده‌ها مرکز اقامتی فاقد پروانه بهره‌برداری در این شهرستان بودیم و این در ایام منتهی به آغاز تعطیلات تابستانی ادامه خواهد داشت.

وی گفت: صاحبان تعدادی از واحدهای اقامتی و خانه‌های غیرمجاز در شهرستان سرعین فاقد پروانه بهره‌برداری بوده و اقدام به پذیرش مسافر می‌کردند که از این اقدام جلوگیری شد.

سرپرست نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرعین رعایت حقوق مسافران را از برنامه‌های مأموران گشت مشترک ادارات میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، اماکن عمومی و جامعه هتل‌داران و مراکز اقامتی دانست و گفت: رعایت قوانین از سوی صاحبان مراکز اقامتی در سرعین خط قرمز ماست و به هیچ وجه از آن عدول نمی‌کنیم.

واثقی به صاحبان تمامی مراکز اقامتی توصیه کرد با اخذ پروانه بهره‌برداری و رعایت تمامی ضوابط به پذیرش مسافر اقدام کنند و واحدهای فاقد پروانه متخلف محسوب می‌شوند.

وی یکی دیگر از مشکلات در زمینه واحدهای اقامتی را پذیرش مسافر از سوی خانه‌های غیرمجاز دانست و افزود: این مورد نیز تخلف محسوب می‌شود و با متخلفان برخورد خواهد شد.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد