سرویس: اجتماعی
کد خبر: 95492
|
12:16 - 1401/02/28
نسخه چاپی

چهارمین جشنواره مد و لباس استان اردبیل به کار خود پایان داد

چهارمین جشنواره مد و لباس استان  اردبیل  به کار خود پایان داد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با بیان اینکه ۴۵ نفر فعال حوزه لباس در جشنواره مد و لباس استان اردبیل شرکت داشتند، گفت: تلفیق کنونی هنر صنعت با پوشش‌های قدیمی و باستانی ایران از ویژگی‌های مهم این جشنواره بود.

به گزارش سبلان ما ، عبدالله بحراالعلومی  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در آئین اختتامیهچهارمین جشنواره مد و لباس استان  اردبیل گفت:هدف از برگزاری این جشنواره ارائه الگوی مناسب پوشش ایرانی اسلامی، تقویت باورها و ارزش‌های دینی ، تحکیم بنیان خانواده ، توجه به اصالت‌ها و مقابله با آسیب‌های اجتماعی بود.

وی با بیان اینکه استان اردبیل دارای ظرفیت‌های مهمی در زمینه مد و لباس است گفت: در این جشنواره ۴۵ نفر از  فعالان حوزه لباس از مناطق مختلف استان اردبیل رقابت کردند.

بحرالعلومی در ادامه سخنان خود به ویژگی های این جشنواره اشاره کرد و گفت: تلفیق کنونی هنر صنعت با پوشش‌های قدیمی و باستانی ایران  از ویژگی‌های مهم این جشنواره بود و شرکت‌کنندگان این جشنواره می‌بایست از نمادهای شهر یئری مشگین‌شهر در طراحی لباس استفاده کرده و آن را در قالب طراحی و دوخت  مانتو اجتماعی اجرا می‌کردند.

در پایان این جشنواره گروه سه نفره نگین پارسا ، مهسا مصلح و رویا شادمان در بخش غیرحرفه‌ای‌ها اول شدند.

هیات داوران در بخش حرفه‌ای هیچ انتخابی نداشت.

همچنین در این بخش گروه‌های سه نفره خواهران همراهی از شهرستان مشگین‌شهر شایسته تقدیر شناخته شدند.

انتهای پیان/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد