سرویس: دفاع و امنیت
کد خبر: 95511
|
14:30 - 1401/02/29
نسخه چاپی

آغاز رزمایش الی بیت المقدس ۱۲ در اردبیل

آغاز رزمایش الی بیت المقدس ۱۲ در اردبیل
آغاز رزمایش الی بیت المقدس ۱۲ صبح امروز با حضور مسولین استانی و فرماندهان نظامی و انتظامی با رمز یا علی ابن ابیطالب (ع) و با حضور گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر در استان اردبیل آغاز شد.

 

به گزارش سبلان ما ، صبح امروز با حضور مسولین استانی و فرماندهان نظامی و انتظامی با رمز یا علی ابن ابیطالب (ع) و با حضور گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر در استان اردبیل آغاز شد.

ستاندار اردبیل که از طریق ویدیو کنفرانس در این مراسم شرکت داشت با تاکید بر زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا، خاطر نشان کرد: اقشار مختلف مردم  همیشه در قالب بسیج پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده اند و در مقابل کسانی که چشم طمع به کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی داشتند. ایستاده اند.

سردار محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل نیز با اشاره به سوم خرداد ماه سالروز آزاد سازی خرمشهر، روز مقاومت،ایثار و پیروزی ،تصریح کرد:

رزمایش الی بیت المقدس به یادسردار شهید سید محمد حجازی و با شعار بسیج – امنیت و اقتدار در سطح شهرستان‌های استان در قالب  گردان های بین المقدس و کوثر اجرا می‌شود.

وی افزود: ارتقاء آمادگی و توان رزم، افزایش روحیه جهاد و شهادت در بین بسیجیان  و ارتقاء هم افزایی سپاه و سایر دستگاه‌های اجرایی از مهمترین  اهداف برگزاری این رزمایش است.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد