سرویس: اجتماعی
کد خبر: 95516
|
16:55 - 1401/02/29
نسخه چاپی

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل:

کشاورزان اردبیل از برداشت زودهنگام محصولات خودداری کنند

کشاورزان اردبیل از برداشت زودهنگام محصولات خودداری کنند
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل گفت: کشاورزان استان اردبیل از برداشت زودهنگام محصولات بخاطر داشتن رطوبت احتمالی خودداری کنند.

به گزارش سبلان ما ، علی نوبخت مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل: پیش از ظهر امروز در کارگروه امور اقتصادی شهرستان پارس آباد که با محوریت خرید گندم انجام گرفت ضمن ارائه گزارشی از خرید گندم سال قبل، زمان برداشت محصولات را بسیار مهم عنوان کرد و  گفت: کشاورزان از برداشت زودهنگام محصولات بخاطر داشتن رطوبت احتمالی خودداری کنند و در زمان‌های اعلام شده از سوی همکاران جهاد کشاورزی نسبت به برداشت محصولات اقدام کنند.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای خرید گندم و کلزا از کشاورزان انجام شده، افزود: هیچ گونه مشکلی در این خصوص وجود ندارد، فقط لازم است مراکز خرید تعیین شده، هرچه سریع‌تر نسبت رفع نواقص مراکز سریعاً اقدام نمایند.

مدیرکل خدمات بازرگانی دولتی استان، ثبت نام کشاورزان در سامانه پهنه بندی وزارت جهاد کشاورزی را یادآور شد و تاکید کرد: تمامی کشاورزان قبل از شروع خرید نسبت به ثبت نام در سامانه پهنه بندی وزارت جهادکشاورزی اقدام کنند تا در زمان مراجعه به مراکز خرید بدون معطلی بتوانند محصول خود را به مراکز تحویل دهند.

نوبخت در خصوص پرداخت بهای گندم نیز افزود: در راستای تسریع در روند پرداخت به موقع بهای گندم لازم است مراکز خرید در سریع‌ترین زمان نسبت به ثبت و ارسال چک لیست‌ها به بانک عامل اقدام نمایند.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد