کد خبر: 95519
|
23:06 - 1401/02/29
نسخه چاپی

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل:

آب شرب در صنعت شهرک و خارج شهرک استفاده نشود

آب شرب در صنعت شهرک و خارج شهرک استفاده نشود
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: با تمکن از آب نسبتاً شور که تمام شهرک صنعتی را فرا گرفته نباید آب شرب در صنعت شهرک و خارج شهرک مورد استفاده قرار بگیرد‌.

به گزارش سبلان ما ،معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی با حضور در دفتر آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با ایشان دیدار کرد

آیت الله  سید حسن عاملی در این دیدار ضمن با اهمیت دانستن حوزه آب و خاک در کشور، اتخاذ شیوه های جدید و نوین علمی را برای تولید و مصرف بهینه آب ضروری دانسته و نمونه های موفق جهانی و منطقه ای در این زمینه نظیر "آب شیرین کن ها"با استفاده از انرژی خورشیدی را مثال زدند.

وی افزود: با تمکن از آب نسبتاً شور که تمام شهرک صنعتی را فرا گرفته نباید آب شرب در صنعت شهرک و خارج شهرک  مورد استفاده قرار بگیرد‌.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت:  ۲۵ سدمعیشتی استان که نا تمام رها شده و به اندازه پایاب سد خدا آفرین بازدهی دارد که باید تکمیل شود.

 و معاون آب و خاک وزیر جهاد کشاورزی در این رابطه گفت: اعتبار ملی برای سدهای معیشتی درنظر گرفته نشده و باید با بودجه استانی تکمیل شود اما قول می دهیم که به اعتبار و حرمت حضرت آیت الله عاملی از محل اعتبارات خشک سالی کمک بیشتری در این حوزه داشته باشیم.

انتهای پیام

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد