سرویس: جهاد و مقاومت
کد خبر: 95530
|
22:23 - 1401/02/30
نسخه چاپی

در راستای کنگره ملی 4 هزار شهید طلبه و روحانی کشور انجام گرفت؛

دیدار با خانواده شهدای روحانی در اردبیل

دیدار با خانواده شهدای روحانی  در اردبیل
جمعی از فرماندهان سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل و سازمان بسیج طلاب و روحانیون، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و مسئولین حوزه علمیه اردبیل ، با خانواده شهیدان روحانی دیدار و بازدید کردند.

به گزارش سبلان ما ،در راستای کنگره ملی 4 هزار شهید طلبه و روحانی کشور،جمعی از فرماندهان سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل و سازمان بسیج طلاب و روحانیون، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و مسئولین حوزه علمیه اردبیل ، با خانواده شهیدان روحانی ایرانی جم، راثی نظامی و حلیمی،پیرزاده،خلفی زاده،اسدی،جعفری،نذیری دیدار و از نزدیک جویای احوالشان شدند.
حجت الاسلام سید سیاح مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان اردبیل با اشاره به برگزاری اولین کنگره ملی ۴ هزار شهید روحانی و طلبه کشور گفت: این کنگره با هدف شناساندن خدمات شایان و ایثارگری‌های شهدای روحانی در ۴خرداد ماه سال جاری در مصلی شهر قم با ابلاغ پیام رهبر انقلاب، آغاز به کار خواهد کرد.
وی با اشاره به آمار بالای تعداد شهدای روحانی و طلبه به نسبت جمعیت این قشر در مقایسه با سایر صنوف و اقشار مختلف، بیان کرد: طلاب و روحانیت همواره در همه عرصه‌های مورد نیاز انقلاب همچون دفاع مقدس، و حتی عرصه هایی چون امدادرسانی در سیل و زلزله و تدفین و تغسیل در ایام کرونا همواره پرچمدار و پیشگام بوده‌اند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد