کد خبر: 95537
|
09:07 - 1401/02/31
نسخه چاپی

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل:

متاسفم برای فدراسیون فوتبال/ انتخابات هیات استان به سمت چینش برای انتخاب یک نفر بود

متاسفم برای فدراسیون فوتبال/ انتخابات هیات استان به سمت چینش برای انتخاب یک نفر بود
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: من متاسفم برای فدراسیونی که با عمل خودشان, شان ورزش و فوتبال استان اردبیل را مورد هدف قرار دادند، چه اصراری بود که با آن وضعیت وشرایط مجمع برگزار کنند؟ هدفتان چه بود؟

به گزارش سبلان ما ، سجاد انوشیروانی دیشب در مراسم تجلیل از مربیان تیم ملی فوتبال ناشنوایان ایران اظهار داشت:  در مراسمی ویژه از مربیان پر افتخار فوتبال ناشنوایان کشور تجلیل خواهیم کرد و البته استاندار نیز  در این مورد تاکید ویژه دارند و بزودی این مراسم برگزار خواهد شد.

وی افزود:  من متاسفم برای فدراسیونی که با عمل خودشان, شان ورزش و فوتبال استان اردبیل را مورد هدف قرار دادند، چه اصراری بود که با آن وضعیت وشرایط مجمع برگزار کنند؟ هدفتان چه بود؟

 مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: جلسات متعددی برای جلوگیری از این اتفاق انجام دادیم اما متاسفانه فدراسیون فوتبال زیربار اصلاح موارد تخلف نرفت و انتخابات را به سمت چینش به نفع یک نفر پیش برد.

وی با بیان اینکه کسی را رد صلاحیت کردند که همین لحظه سرمربی تیم ملی فوتبال ناشنوایان کشور بود تصریح کرد: برای فدراسیونی که آن مجمع را قبول کند, بجز تاسف نمی توان حرفی زد! بارها در جلسات بامسئولین هیات فوتبال استان بابت نبود بزرگان و پیشکسوتان درساختار هیات فوتبال استان, بحث و جدل کردیم ولی زیربار نرفتند!

انوشیروانی تاکید کرد: موارد متعدد تخلف در انتخاب اعضای مجمع, ساختار هیات رئیسه و ... وجود دارد. اما علی رغم تذکرات مکرر, هیچ حرکتی برای اصلاح آن انجام نگرفت. 

انتهای پیام

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد