سرویس: دفاع و امنیت
کد خبر: 95538
|
13:13 - 1401/02/31
نسخه چاپی

با حضور جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) برگزار شد؛

آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان اصلاندوز+ عکس

آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان اصلاندوز+ عکس
آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان اصلاندوز با حضور جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) و مسئولان شهرستانی در اصلاندوز برگزار شد.

به گزارش سبلان ما ، طی آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان اصلاندوز با حضور سرهنگ شکر عبدی جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع)، حجت الاسلام محمد جعفرزاده امام جمعه اصلاندوز و جمعی از مسئولان شهرستانی برگزار شد ضمن قدردانی از تلاش های 5 ساله حسین حسین زاده، نریمان حیدری به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت سپاه شهرستان اصلاندوز معرفی شد.

سپاه خاری در چشم دشمنان انقلاب اسلامی / سپاه پاسداران همواره در مسیر خدمت به مردم جهادی عمل کرده است

 حجت الاسلام محمد جعفرزاده امام جمعه شهرستان اصلاندوز  در این مراسم گفت: نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره در مسیر خدمت به مردم جهادی عمل کرده است و به صورت شبانه روزی برای حل مشکلات جامعه به ویژه در مناطق محروم و کم برخوردار تلاش کرده است.

وی با اشاره به بیان حضرت امام خمینی مبنی بر اینکه عشایر ذخایر انقلاب اسلامی هستند افزود: خدمت به مردم و کاستن از دردها و مشکلات مردم در هر حال از ارزش والایی برخوردار بوده است به خصوص در شهرستان اصلاندوز مغان که دارای مردمان نجیبی از قشر عشایری هستند که همواره در کنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند.

امام جمعه شهرستان اصلاندوز با بیان اینکه امروز دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال تضعیف فعالیت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند، تصریح کرد: امروز سپاه در جامعه به جایگاه ماندگاری رسیده است که مرهون ایثار و جهاد پاسداران و به ویژه بسیجیان مجاهد در جهت خدمت به مردم است که وقت و بی وقت در هر زمانی از حوادث و بلایای طبیعی گرفته تا محرومیت‌زدایی در کنار مردم حاضر شده و کمک رسان واقعی مردم بوده‌اند.

جعفرزاده سپاه را خاری در چشم دشمنان انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: سپاه پاسداران همیشه میدان دار و مدافع عزت و شرافت ملت ایران بوده و در حوادث مختلف بعد از انقلاب خود را سپر بلای مردم کرده است.

چندی پیش سرهنگ  حسین زاده به سمت مسئول بسیج اقشار سپاه حضرت عباس(ع) منصوب شده بود.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد