سرویس: جهاد و مقاومت
کد خبر: 95572
|
08:35 - 1401/03/03
نسخه چاپی

مدیرکل حفظ آثار اردبیل:

۱۵۰ عنوان برنامه سوم خرداد برگزار می‌شود

۱۵۰ عنوان برنامه سوم خرداد برگزار می‌شود
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: همزمان سالروز فتح خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی بیش از ۱۵۰ عنوان برنامه در مناطق مختلف استان اردبیل برگزار می‌شود.

 علی واحد مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل در گفتگو با  سبلان ما ،  به تشریح برنامه‌های هفته مقاومت پرداخت و گفت: شاخص‌ترین این برنامه آئین تجلیل و تکریم از فاتحان خرمشهر در استان اردبیل و نواخته شدن بانگ مقاومت و پیروزی ملت ایران در خرمشهر است که با گذشت ۴۰ سال همچنان یاد و خاطره این روز غرورآفرین را گرامی می‌داریم.

وی از برگزاری یادواره‌های مختلف به همراه غبارروبی مزار شهدا و سخنرانی فرماندهان هشت سال دفاع مقدس در مدارس و دانشگاه‌ها خبر داد و تصریح کرد: در گرامیداشت این هفته که چهلمین سالگرد فتح خرمشهر را گرامی می‌داریم، تلاش بر این است تا در قالب برنامه‌های مختلف ایثارگری‌های رزمندگان اسلام را در فتح‌الفتوح دوران دفاع مقدس به شایستگی تبیین کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: همزمان با سالروز فتح خرمشهر، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح نیز با حضور نیروهای غرورآفرین ارتش، سپاه و نیروی انتظامی در اردبیل برگزار می‌شود.

واحد با بیان اینکه در سال گذشته بیش از ۶۰ عنوان کتاب اعم از خاطره و داستان شهدا و ایثارگران توسط نویسندگان به رشته تحریر درآمد، افزود: ۲۲ عنوان کتاب در آستانه سالروز فتح خرمشهر رونمایی شد که عمده آنها مربوط به خاطرات رزمندگان اسلام و زندگینامه ایثارگران است.

 مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل از برگزاری برنامه با عنوان انس مودت خبر داد و اضافه کرد: در این مراسم که روز پنجشنبه برگزار خواهد شد، از پیشکسوتان و فاتحان دوران هشت سال دفاع مقدس به ویژه خرمشهر تجلیل و تکریم خواهد شد.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد