کد خبر: 95575
|
11:23 - 1401/03/03
نسخه چاپی

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل:

ملت ایران در دفاع مقدس اراده دشمن را شکستند

ملت ایران در دفاع مقدس اراده دشمن را شکستند
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: در دفاع مقدس در حالی که ما حتی از امکانات اولیه جهت مقابله با نیروهای دشمن برخوردار نبودیم، توانستیم با دست خالی در مقابل کل دنیا ایستادگی کنیم و فشار های ناجوانمردانه 8 سال دفاع مقدس نیز نتوانست اراده ملت ایران را به زانو دربیارد.

به گزارش سبلان ما ، آیت الله سید حسن عاملی صبح امروز در رژه و میدان صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل،با گرامیداشت یاد و نام شهدای دفاع مقدس و خاصه شهدای عملیات آزاد سازی خرمشهر ،اظهار داشت: حماسه عظیم و ماندگار آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد سال ۱۳۶۱، جلوه‌ای عظیم از نصرت الهی و محصول وحدت، همدلی و هم‌افزایی نیروهای مسلح، حضور حماسی ملت غیور ایران در حراست از میهن اسلامی، پیروزی در تقابل اراده‌ها و به ثمر نشستن وعده الهی بود.

وی با تاکید بر اینکه 220 هزار شهید و بیش از 17 هزار شهید ترور ثمره خیانت های آمریکای جنایتکار است،اافز.ئ: آمریکا از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون با ما کینه دارد، چرا که همواره منافع این کشور بعد از انقلاب در منطقه در معرض خطر بوده است. ودر طول 4 دهه گذشته بواسطه تحریم های ظالمانه بویژه در حوزه های بهداشتی ، درمانی و اقتصادی، خباثت خود را بیش از پیش آشکار ساخته است.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: کنگره آمریکا و پارلمان اروپا باید از اقدامات و حمایت های مالی خود از تروریست ها شرمسار و سرافکنده باشند.

وی با بیان اینکه ما هیچوقت با راه های نامشروع سنگ روی سنگ انقلاب اسلامی نگذاشته ایم،خاطرنشان کرد: در  دفاع مقدس در حالی که ما حتی از امکانات اولیه جهت مقابله با نیروهای دشمن برخوردار نبودیم، توانستیم با دست خالی در مقابل کل دنیا ایستادگی کنیم و فشار های ناجوانمردانه 8 سال دفاع مقدس نیز نتوانست اراده ملت ایران را به زانو دربیارد.

آیت الله سید حسن عاملی با اشاره به اینکه ما از آمریکا انتقام نگرفته ایم اما خواهیم گرفت،بیان کرد: در گذشته به بهانه های مختلف کشور ما را تجزیه کردند.اما آن زمان گذشته و ما دیگر قدرتمند هستیم و اجازه نمی دهیم دشمن حتی فکر تجزیه کشور به سرش بزند.

آیت الله عاملی در این مراسم از فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل بابت برپایی باشکوه رژه و صبحگاه نیروهای مسلح قدردانی کرد.

انتهای پیام

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد