سرویس: اجتماعی
کد خبر: 95580
|
07:02 - 1401/03/04
نسخه چاپی

معاون استاندار اردبیل:

اعتماد مردم به اداره پُست، سرمایه‌ای مهم برای توسعه

اعتماد مردم به اداره پُست، سرمایه‌ای مهم برای توسعه
عاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل در بازدید از بخش‌های مختلف اداره پُست استان گفت: خدمات این اداره یکی از ضروریات توسعه بوده و اعتماد مردم نیز سرمایه‌ای مهم برای تداوم آن است.

به گزارش سبلان ما ،رضا قاسمیان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل در بازدید از بخش‌های مختلف اداره پُست استان گفت: خدمات این اداره یکی از ضروریات توسعه بوده و اعتماد مردم نیز سرمایه‌ای مهم برای تداوم آن است.

وی افزود: حس مثبت مردم موقع دریافت مرسولات و امانات، اداره پُست را از جایگاه اجتماعی برخوردار کرده است و این امر ما را ملزم به ارتقاء امکانات و خدمات برای تامین نیازهای روز و جلب رضایت مردم می‌کند.

معاون استاندار اردبیل در راستای افزایش سرعت دسترسی مردم به خدمات، نسبت به توسعه ساختار اداره پُست در تمامی نقاط استان اردبیل تاکید کرد و گفت: همزمان با توسعه ساختار باید در همه مراحل دریافت، نگهداری، حمل و نقل و توزیع مرسولات، شاخص‌های امنیتی دقیق‌تری تعریف و اعمال گردد تا اطمینان خاطر بیشتری برای مردم فراهم شود.

قاسمیان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه عدم وجود پلاک و کدپستی باعث محرومیت مردم از خدمات ارزنده اداره پست می‌شود، از شهرداری‌ها خواست برای رفع این نقص، حداکثر همکاری را با مسئولین اداره پُست داشته باشند.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد