کد خبر: 95597
|
11:08 - 1401/03/05
نسخه چاپی

معاون سیاسی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل :

فتح خرمشهر برگ زرین در تاریخ ایران/رسانه موثرترین سلاح در جنگ ترکیبی است

فتح خرمشهر برگ زرین در تاریخ ایران/رسانه موثرترین سلاح در جنگ ترکیبی است
معاون سیاسی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: امروز در جنگ ترکیبی موثرترین سلاح، سلاح رسانه و فضای مجازی است و در این امر معلمان در صف مقدم هستند و به عنوان الگو می توانند ارزش های دفاع مقدس را به دانش آموزان انتقال دهند.

به گزارش سبلان ما ،علیرضا پناهیان، صبح امروز در جلسه بصیرت افزایی اداره کل که به همت کانون بسیج فرهنگیان اداره کل برگزار شد، با تبریک روز سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر و روز مقاومت و پیروزی، اظهار داشت: فتح خرمشهر یکی از موفقیت های بزرگ کشور و برگ زرینی در تاریخ ایران می باشد.

وی افزود: تقابل دو جریان حق و باطل از بدو خلقت بشریت بوده و تداوم خواهد داشت.

معاون سیاسی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: در قرن 21 تقابل حق و باطل به برهه خاصی وارد شده است که در ادبیات نظامی به جنگ ترکیبی معروف است.

وی تصریح کرد: این جنگ نابرابر با حمایت های شرق و غرب از صدام جنایتکار به ایران تحمیل شد ولی ملت ایران با اعتقاد راسخ خود از آن سربلند بیرون آمد.

 پناهیان، با اشاره به اینکه امروزه در ادبیات نظامی تجهیزات نظامی چندان کاربرد ندارد ، اذعان داشت: در دنیای امروز فشار های اقتصادی، تحریم های ناجوانمردانه و .... جایگزین جنگ نظامی شده است.

وی با عنوان اینکه آمریکا در مقابل ایران از جنگ نظامی و فشارهای اقتصادی به نتیجه ای نرسید و دست به دامان مذاکره شد، تصریح کرد: آمریکا امروز در بحث مذاکره نیز از تمامی ظرفیت ها برای رسیدن، به اهداف خود استفاده می کند.

وی ادامه داد: امروز در جنگ ترکیبی موثرترین سلاح، سلاح رسانه و فضای مجازی است و در این امر معلمان در صف مقدم هستند و به عنوان الگو می توانند ارزش های دفاع مقدس را به دانش آموزان انتقال دهند.

انتهای پیام

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد