سرویس: اجتماعی
کد خبر: 95598
|
12:07 - 1401/03/05
نسخه چاپی

مسئول مجمع جهادگران بسیج استان اردبیل گفت:

جوانان جهادی، میدان‌داران گام دوم انقلاب هستند/ ضرورت تبدیل گفتمان جهادی به گفتمان غالب

جوانان جهادی،  میدان‌داران گام دوم انقلاب هستند/ ضرورت تبدیل گفتمان جهادی به گفتمان غالب
مسئول مجمع جهادگران بسیج استان اردبیل گفت:امروز جوانان جهادی محور و میدان‌داران گام دوم انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش سبلان ما ، مهدی اصلانی زاویه مسئول مجمع جهادگران بسیج استان اردبیل در جمع خبرنگاران در اردبیل گفت: بسیج یادگار ماندگار و ارزشمند حضرت امام راحل(ره) است که در ۵ آذر سال ۱۳۵۸ تاسیس شد و‌ سازمان بسیج سازندگی نیز با اندیشه والای مقام معظم رهبری در ۱۷ اردیبهشت سال ۱۳۷۹ شروع به فعالیت کرد.

وی بیان کرد:مؤلفه تاثیرگذار در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی مردم بوده است و در شرایط فعلی کشور یکی از مصادیق مشارکت مردمی در صحنه انقلاب اسلامی گروه های جهادی بسیج هستند.

مسئول مجمع جهادگران بسیج استان اردبیل با بیان اینکه مردم محور اصلی حل مشکلات و بحران ها هستند،تصریح کرد:بسیج به عنوان یک نهاد مردم پایه،مردم را نه به عنوان بخشی از مشکل،بلکه راه حل مشکل می داند.

اصلانی افزود:بسیج سازندگی و گروه های جهادی به دنبال همگانی کردن شعار خدمت رسانی برای تحقق عدالت و پیشرفت هستند؛ فلذا حرکت بسیج سازندگی جهادی محور است.

وی گفت:امروز پرچم پرعزت جهاد به همت جوانان مومن و انقلابی در هر گوشه ای از استان برافراشته شده است و در تمامی بحران ها و سختی ها‌،گروه های جهادی بسیج تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده اند.

مسئول مجمع جهادگران بسیج استان اردبیل عنوان کرد:رهبر معظم انقلاب در پیام ۹ ماده ای به گروه های جهادی بر لزوم حمایت دستگاه های قادر به پشتیبان از گروه های جهادی تاکید می کند؛فلذا حمایت و پشتیبانی از جریان جهادی و حل و فصل مشکلات گروه های جهادی مهم و حائز اهمیت است و زمینه را برای خدمات رسانی بیشتر به مردم فراهم می کند.

اصلانی گفت:امروز ضرورت دارد تا گفتمان جهادی به گفتمان عمومی و غالب در جامعه تبدیل شود و در این راستا نهادهای تربیتی و فرهنگی می توانند موثر واقع شوند.

وی تصریح کرد:محور و میدان‌داران گام دوم انقلاب جوانان جهادی هستند و بدون شک نقش آفرینی جوانان در گروه‌های جهادی باعث امیدآفرینی در مناطق محروم استان شده است.

مسئول مجمع جهادگران استان اردبیل با اشاره به تلاش برای سازماندهی افراد علاقمند به خدمت به کشور و انقلاب در قالب حرکت‌های جهادی، افزود:دستیابی به آرمان‌های متعالی انقلاب اسلامی، نیازمند تربیت انسان‌های مؤمن، بصیر، کارآمد و جریان ساز است که حرکت‌های جهادی کارگاه موفقی برای شکل گیری این افراد خواهد بود.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد