سرویس: سیاسی
کد خبر: 95627
|
15:53 - 1401/03/08
نسخه چاپی

در حاشیه جشنواره کن اتفاق افتاد؛

ترانه علیدوستی: من فقط پولم را گرفتم و فساد امامی به من ربطی ندارد

ترانه علیدوستی: من فقط پولم را گرفتم و فساد امامی به من ربطی ندارد
ترانه علیدوستی که سابقه اظهار نظر درباره مسائل مختلف سیاسی اجتماعی را دارد، در پاسخ به سوالی درخصوص فساد مالی محمد امامی گفت: من در این سریال فقط پولم را گرفتم و فساد امامی به من ربطی ندارد.

به گزارش سبلان ما ، ترانه علیدوستی ازجمله چهره‌هایی است که همواره در اتفاقات پیش آمده سیاسی، اجتماعی، فرهنگی دخالت می‌کند و انگشت اتهام خود را به سمت دیگران گرفته تا بگوید شما مقصر وضع موجود هستید! اما جالب است که او درباره رفتار خود و عواقب کار خود کاملاً بی‌تفاوت از اصل ماجرا عبور می‌کند. یکی از نمونه‌های بارز این رفتار پاسخ عجیب او نسبت به فساد مالی محمد امامی است که تا امروز 6 سال نسبت به آن سکوت کرده بود.

این بازیگر سینما در نشست رسانه‌ای فیلم «برادران لیلا» در جشنواره کن در پاسخ به سؤالی درباره حواشی دادگاه محمد امامی درباره سریال «شهرزاد» و محاکمه‌اش می‌گوید: «پای همه هزینه‌هاش هم ایستادیم همه حرف‌هایش را هم شنیدیم و برای همه ما خیلی بد شد اما در کنارش توجه داشته باشید یک سریالی پنج برابر سرمایه‌اش را به همان آدم برگردانده و شما چرا سوالتان را از من می‌پرسید. آن پول و سودش دست من نیست. من دستمزدی را گرفتم که نجومی نبود و در هر کار دیگری می‌گرفتم. سود اون پول دست آن آدم است و آن آدم الان زندانه»!

این رفتار ترانه علیدوستی و بی‌تفاوتی آن نسبت به‌کاری که در آن ایفای نقش کرده است نشان می‌دهد که او مثل اینکه بیشتر تمایل دارد تا درباره اتفاقات سیاسی که مدنظر اوست، واکنش نشان ‌دهد. برای نمونه علیدوستی در زمان اغتشاشات «آشوب‌های برخی شهرها را اعتراضی خواند و خواستار حفظ امنیت جانی معترضان شده بود!» و یا اینکه بدون هیچ دلیل قانع‌کننده‌ای از یک جاسوس آمریکایی حمایت می‌کند.

نکته جالب‌توجه این ماجرا این است، زمانی که مسئله فساد محمد امامی در کشور تیتر اول رسانه ها شده بود، ترانه علیدوستی که اکنون مدعی است صرفاً جهت درآمد در آن سریال ایفای نقش کرده و اصلا تا پایان فصل اول این آقا را نمی شناخته! عنوان کرده بود «به شایعات توجه نکنید؛ خبرگزاری‌ها چاره‌ای جز خلاقیت ندارند؛ سوژه خبر در این مملکت خیلی کم است.»

 

منبع: راه دانا

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد