سرویس: اقتصادی
کد خبر: 95645
|
23:42 - 1401/03/09
نسخه چاپی

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور خبر داد؛

انهدام یکی ازبزرگترین باندهای قاچاق کالا در هرمزگان

انهدام یکی ازبزرگترین باندهای قاچاق کالا در هرمزگان
سردار گودرزی با اشاره به انهدام یکی ازبزرگترین باندهای قاچاق کالا در هرمزگان گفت: در این عملیات ۶ لنج، ۲۳ دستگاه خودروی لوکس خارجی و ایرانی و ۷ باب منزل مسکونی متعلق به سرباندهای قاچاقچیان به ارزش ۵۰۰ میلیارد ریال توقیف شد.

به گزارش سبلان ما ،سردار احمدعلی گودرزی،  فرمانده مرزبانی انتظامی کشور اظهار کرد: در اجرای فرامین مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز “مدظله العالی” در برخورد قاطع با باندها و شبکه های سازمان یافته قاچاق، مرزبانان استان هرمزگان تلاش و همت خود را برای اجرای این مهم به کار بسته و مبارزه خود را با متخلفان اقتصادی دو چندان کرده اند.
وی ادامه داد: در این راستا با انجام اقدامات اطلاعاتی، مراقبت های ویژه و با تلاش های شبانه روزی و فعالیت بی وقفه مرزبانان با دستگاه قضائی، یک باند وارد کننده کالای قاچاق که به صورت کلان اقدام به این کار به صورت غیرقانونی در استان هرمزگان می کرد را شناسایی و تحت نظر اطلاعاتی قرار دادند.
فرمانده مرزبانی انتظامی کشور افزود: با اقدام به موقع مرزبانان و طی یک عملیات اعضای باند در استان شناسایی و دستگیر شدند.
این مقام ارشد فرماندهی مرزبانی انتظامی گفت: در این عملیات ۶ لنج، ۲۳ دستگاه خودروی لوکس خارجی و ایرانی و ۷ باب منزل مسکونی متعلق به سرباندهای قاچاقچیان به ارزش ۵۰۰ میلیارد ریال توقیف شد.
گودرزی با بیان اینکه در این رابطه ۳ متهم دستگیر که با تشکیل پرونده راهی دادسرا شدند، خاطرنشان کرد: شناسایی و دستگیری سایر اعضای باند مذکور در دستور کار اطلاعاتی مرزبانان قرار دارد.

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد