سرویس: فرهنگ و هنر
کد خبر: 95652
|
10:54 - 1401/03/10
نسخه چاپی

دارنده میکروفن طلایی کشور:

جشنواره کن حاصل تفکرات شیطان پرستی و صهیونیستی است/  توهین کنندکان به باورهای مردم، جایی در کشور ندارند

جشنواره کن حاصل تفکرات شیطان پرستی و صهیونیستی است/  توهین کنندکان به باورهای مردم، جایی در کشور ندارند
مجری در صحنه و دارنده میکروفن طلایی کشور با بیان اینکه جشنواره کن حاصل تفکرات شیطان پرستی و پول‌های کثیف صهیونیستی است، گفت: توهین کنندکان به اعتقادات و باورهای ملی و مذهبی مردم برگرفته از شخصیت خودفروخته آنها است و آنها جایی در کشور ندارند.

مقداد اکبری از مجریان در صحنه کشور و دارنده میکروفن طلایی در گفتگو با سبلان ما ، به حواشی جشنواره کن پرداخت و گفت: تفکر ایران ستیزی دشمنان برای امروز و دیروز نیست و سالها است که آنها با ایران و ایرانی دشمن هستند و در این راه در همه عرصه ها و با تمام امکانات و تجهیزات خود وارد شده اند.

تهیه کننده شبکه سراسری ایران کالا با بیان اینکه جشنواره کن بیشتر بعد تبلیغاتی دارد تا هنری، گفت: دست های پشت پرده این رویداد سینمایی جهان، آن را به سیاسی ترین جشنواره سینما در جهان تبدیل کرده بطوریکه اغلب انتخابات و اهدای جوایز به آثاری تعلق می گیرد که در راستای تامین نظر مستکبران است.

وی در ادامه سخنان خود به کالبدشکافی فیلم عنکبوت مقدس پرداخت و گفت: این فیلم حاصل تفکرات شیطان پرستی و پول‌های کثیف صهیونیستی است که با هدف از بین بردن اعتقادات واقعی مردم و القای نا امیدی جوانان به صورت سفارشی در اردن تولید شده است.

اکبری به ساختار ضعیف فیلم عنکبوت مقدس اشاره کرد و با بیان اینکه این فیلم در هیچکدام از بخش های اصلی کاندید نشده بود و در لیست منقدین  و کارشناسان جهان نیز قرار نداشت گفت: دلیل اصلی اهداص جایزه به این فیلم سرمایه گذاری روی ان برای ضربه زدن به اعتقادات و باورهای مردم در جوامع اسلامی بود و باید به هر نحوی که شده به آن جایزه تعلق می گرفت تا در کانون توجه قرار گیرد.

این بازیگر  سینما با بیان اینکه تفکر ایران ستیزی دشمنان اسلام و انقلاب ما برای امروز و دیروز نیست و سالها است که آنها با ایران و ایرانی دشمن هستند، گفت: هنوز کشتار قحطی آن سال‌های نه چندان دور از ذهن مردم ایران پاک نشده است.

وی افزود: توهین کنندکان به اعتقادات و باورهای ملی و مذهبی مردم برگرفته از شخصیت خودفروخته است و این افراد اهل ادب، منطق نبوده و بازیگرنماهایی هستند که در اسارت شیطان بوده و تنها به دنبال منافع شخصی  و رسیدن به مادیات هستند.

اکبری با بیان اینکه حواشی جشنواره کن و رفتار سخیف  هنرپیشه نماها برگرفته از کمبودهای و فقر فرهنگی  و فکری انها است، گفت: نمایش تبلیغاتی و مغرضانه  این افراد  نشان از عدم ثبات شخصیتی آنها است، کسی برای  وطن و خاکی که در ان به دنیا آمده احترام و ارزش قائل نیست از اساس دارای مشکل بوده  و ترحم برانگیز هم نیست.

دارنده میکروفن طلایی کشور  در پایان سخنان خود حماسه آفرینی های شهدا در سخت ترین شرایط کشور را متذکر شد و گفت: نباید اجازه داد عده ای خود فریفته با رفتارهایی که در شان مردم این کشور نیست آزادانه به فعالیت های خود ادامه دهند چراکه کسی که برای مردم و خاک کشورش احترام قائل نیست جایی در این آب و خاک که قدمگاه پاکیزه ترین انسان ها و بندگان صالح خدا است ندارد.

 

گفتگو: مهدی جدی

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد