سرویس: فرهنگ و هنر
کد خبر: 95679
|
16:22 - 1401/03/12
نسخه چاپی

جانشین رئیس کمیته فرهنگی اجتماعی و فضاسازی کنگره ملی شهدای استان اردبیل:

ظرفیت‌های مختلف مردمی در اجرای سلام فرمانده بکارگرفته می شوذ

ظرفیت‌های مختلف مردمی در اجرای سلام فرمانده بکارگرفته می شوذ
جلسه هماهنگی اجرای سرود سلام‌فرمانده با حضور اعضای کمیته فرهنگی اجتماعی و فضای سازی کنگره ملی بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل در ساختمان کنگره شهدا برگزار شد.

به گزارش سبلان ما ، اباصلت ابراهیمی جانشین رئیس کمیته فرهنگی اجتماعی و فضاسازی کنگره ملی ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل ضمن بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد اظهار کرد: این ایام فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: از این فرصت باید برای تبیین ارزش‌ها و داشته‌هایمان به خوبی استفاده کنیم.

وی ضمن تاکید بر اجرای برنامه و سرود دسته جمعی سلام‌فرمانده بیان داشت: باید از ظرفیت‌های مختلف مردمی در اجرای باشکوه این سرود استفاده کرد و از صداوسیما، اصحاب رسانه، هنرمندان و عکاسان انتظار می رود در پوشش رسانه ای این ویژه برنامه، همت کنند.

ابراهیمی در خصوص زمان و مکان برگزاری این برنامه گفت: اجرای هماهنگ سرود سلام فرمانده به‌صورت باشکوه و با حضور دهه نودی‌ها و نوجوانان، ساعت ۱۷ روز چهارشنبه ۱۸ خرداد ماه سال جاری در ورودی مجموعه گردشگری و تفریحی شورابیل برگزار خواهد شد و عموم مردم و خانواده ها می توانند در این سرود دسته جمعی شرکت کنند.

پیش از پایان جلسه، عوامل و اعضای کمیته فرهنگی اجتماعی و فضاسازی کنگره ملی بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل برنامه های پیشنهادی خود را در راستای اجرای باشکوه سرود سلام فرمانده مطرح کردند.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد