سرویس: سیاسی
کد خبر: 95702
|
14:32 - 1401/03/14
نسخه چاپی

دبیر شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز:

امام راحل، رهبر تکلیف گرا بود/صراحت و صداقت از درس های ماندگار امام راحل است/ جراحی اقتصادی تنها راه علاج کشور در عبور از بحران اقتصادی

امام راحل، رهبر تکلیف گرا بود/صراحت و صداقت از درس های ماندگار امام راحل است/ جراحی اقتصادی تنها راه علاج کشور در عبور از بحران اقتصادی
دبیر شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز از صراحت و صداقت به عنوان درس های ماندگار امام خمینی(ره) نام برد و گفت: امروز جهان اسلام در سایه قدرت ایران اسلامی برابر مستکبران ایستاده است.

به گزارش سبلان ما ، حجت الاسلام سید رضا تقوی دبیر شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز و  رئیس اسبق شورای سیاستگذاری ائمه جمعه ظهر امروز در مراسم بزرگداشت سالروز رحت امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران  به تبیین ویژگی های امام راحل پرداخت و گفت: امام خمینی(ره) یک رهبر تکلیف گرا بود و به آنچه می گفت: خود عامل بود و انجام به آن را تکلیف می دانست.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) مسائل اسلام و ملت را بر همه امور مقدم می داشت، گفت: تصمیمات امام راحل در راستای حفظ نظام بود و می گفت: حاصل عمرم را برای مصلت نظام کنار گذاشتم.

این مبله اسلامی از صراحت و صداقت امام خمینی(ره) به عنوان بزرگترین درس برای جوانان و نسل های پیش رو نام برد و گفت: امام خمینی(ره) در تمام مسائل به ویژه امور مربوط به نظام مقدس جمهوری اسلامی صراحت داشت و با شجاعت عمل می کرد.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) به رعایت قانون تاکید داشت، گفت: مسئولین کشور باید قانونمداری را از امام خمینی(ره) یاد بگیرند و با عمل در راستای قانون به پیشرفت کشور کمک کنند.

حجت الاسلام تقوی با بیان اینکه قانونمداری نشان رشد کشور است، گفت: طبق بیانات امام راحل دفاع از مظلوم سیاست نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه ملت های مسلمان با شعار حسین حسین شعار ما است چهارمین ارتش قدرتمند جهان را زمین گیر کردند، گفت: سیلی که حزب اله لبنان به رژیم صهیونیستی زد هنوز هم صدای آن از گوش این سفاک خارج نشده  و حقارت آن از بین نرفته است وهمه این ها برگرفته از ندای مظلومیت خواهی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است.

دبیر شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در ادامه سخنان خود قدرت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی را یادآور شد و گفت: دنیای امروز تنها با زبان قدرت آشنا است و جهان اسلام امروز در سایه قدرت نظام جمهوری اسلامی است که برابر زورگویان  و مستکبران عالم ایستاده است.

وی به مصادره کشتی یونانی اشاره کرد و گفت: چند سال پیش نیز موشک باران بزرگترین پایگاه نظامی آمریکا در عراق در راستای پاسخ به ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نشان داد که توان بازداندگی ایران فراتر از مرزهای کشور است.

حجت الاسلام تقوی به برچیده شدن داعش توسط محور مقاومت اشاره کرد و گفت: زمانیکه داعش در منطقه قوت گرفت، رهبر معظم انقلاب اسلامی با تدبیر خاص خود به فرمانده اصلی حاج قاسم سلیمانی را به عنوان فرمانده میدان به سوریه فرستاد تا با بسیج نیروهای مردمی حزب اله ، فاطمیون افغانستان، زینبیون پاکستان، حشت الشعبی عراق و جبهه مردمی سوریه ، اشرار متصل به گنج های قارونیان زمان  و جاسوسان غرب در هم بشکند.

رئیس اسبق شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قدرت علمی ایران اسلامی را متذکر شد و گفت: قدرت علمی امروز ایران نشات گرفته از اخلاص  و خودباوری جوانان ما است که در اوج تحریم با توکل به خداوند متعال قله های علمی جهان را فتح کردند.

وی با بیان اینکه امروز زمان بزن در رو تمام شده است، گفت: امروز دشمن تمام توان ود را در جنگ رسانه ای و فضای مجازی جمع کرده است تا با تاثیر در افکار و اذهان به اهداف خود برسد.

دبیر شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز به مقایسه کشور در قبل از انقلاب اسلامی و زمان حال پرداخت و گفت: امروز در جنگ اقتصادی نیز با رویکرد جدید دولت  و آغاز جراحی اقتصادی کشور در چند سال اینده در این عرصه نیز به تعالی خواهد رسید.

وی با انتقاد از دولت گذشته گفت: اگر مسئولان کشور در ده سال گذشته به  اقدامات اصلاح اقتصادی دست می زدند، امروز کشور نیازی به جراحی اقتصادی نداشت

حجت الاسلام تقوی خواستار  مقاومت  و تحمل تکانه های جراحی اقتصادی در ماه های پیش رو شد و گفت:  با اتخاذ تدابیر لازم  و همراهی مردم، اینده روشن اقتصادی پیش روی مردم است.

وی در پایان سخنان خود بصیرت ملت ایران اسلامی را یاداور شد و گفت: 50سال پیش نیز ملت با بصیرت و اگاهی و شناخت از امام خمینی(ره) مسیر انقلاب اسلامی را طی کردند و امروز نیز پشتیبان ولی امر مسلمین ، رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده و در این راه ثابت قدم هستند.

 

انتهای پیام/ج

 

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد