سرویس: اقتصادی
کد خبر: 95710
|
11:58 - 1401/03/16
نسخه چاپی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل:

پرداخت یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به سرمایه‌گذاران بخش‌های مختلف اقتصادی

پرداخت یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به سرمایه‌گذاران بخش‌های مختلف اقتصادی
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: مصوبات سفر رئیس جمهور به استان اردبیل در حوزه بانک‌ها به‌صورت جدی پیگیری می‌شود

به گزارش سبلان ما ،یاسر عبداللهی عابدمعاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تاکنون از محل سفر رئیس جمهور به این استان ۱۷ هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی و صنعتی پرداخت شده است، گفت: سال گذشته ۴۳ واحد راکد تولیدی با ظرفیت اشتغال ۷۵۰ نفر احیا شده و به چرخه تولید بازگشتند.

وی با بیان اینکه اولویت پرداخت تسهیلات برای تکمیل ظرفیت‌های خالی واحدهای تولیدی، فعال‌سازی واحدهای راکد، تکمیل طرح‌های نیمه تمام، توسعه مناطق محروم، اصناف تولیدی و پایدارسازی و ضمانت اشتغال محرومان است، گفت:  مصوبات سفر رئیس جمهور به استان اردبیل در حوزه بانک‌ها به‌صورت جدی پیگیری می‌شود.

عبداللهی از عزم جدی دولت برای رفع و احصای مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان اردبیل خبر داد و گفت: هرگونه اقدام حمایتی و پیگیری از مرکز کشور برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاری استان اردبیل در چارچوب قانون با رفع بروکراسی‌های اضافی انجام می‌شود.

وی به پرداخت تسهیلات از محل تبصره ۱۸ اشاره کرد و گفت: تاکنون یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات از محل بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه به سرمایه‌گذاران بخش‌های مختلف اقتصادی این استان پرداخت شده است.

عبداللهی عابد با تاکید بر لزوم معرفی طرح‌های اقتصادی ایجادی، توسعه‌ای، نیمه‌فعال و راکد که با تامین مالی امکان برگشت به چرخه تولید و افزایش اشتغال‌زایی دارند، گفت: طرح‌های تولیدی بخش‌های مختلف صنعتی، کشاورزی، گردشگری، فرهنگی و ورزشی هم شامل تبصره ۱۸ می‌شوند.

 

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد