سرویس: سیاسی
کد خبر: 95748
|
20:48 - 1401/03/20
نسخه چاپی

بررسی سه رویداد خبری در یک روز؛

تثبیت اقتدار ایران در فضای حقیقی و مجازی/حمله سایبری به سایت های رژیم صهیونیستی تا آزادسازی نفتکش ایرانی در یونان

تثبیت  اقتدار ایران در فضای حقیقی و مجازی/حمله سایبری به سایت های رژیم صهیونیستی تا آزادسازی نفتکش ایرانی در یونان
انتشار سه خبر در رسانه های داخلی و خارجی آن هم در یک روز ضمن مهر تایید اقتدار نظامی و سیاسی ایران در فضای حقیقی و مجازی، توان بازدارنگی ایران اسلامی در جهان را تثبیت کرد.

به گزارش سبلان ما ، انتشار سه خبر در رسانه های داخلی و خارجی آن هم در یک روز ضمن مهر تایید اقتدار نظامی و سیاسی ایران در فضای حقیقی و مجازی، توان بازدارنگی ایران اسلامی در جهان را تثبیت کرد.

بامداد پنجشنبه بود که رسانه‌ها از وقوع انفجار در شهر اربیل در منطقه اقلیم کردستان عراق خبر دادند.

در ابتدا گزارش شد در این اقدام، نقطه‌ای میان کنسولگری آمریکا و امارات مورد هجوم پهپادی قرار گرفته است. در اخبار تکمیلی اما روز گذشته برخی منابع انگلیسی و عربی افشا کردند حمله پهپادی به چند خودرو در بزرگراه اصلی شهر اربیل، یک تیم از سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی را نشانه رفته است.

هلاکت فرمانده جوخه ترور موساد

در ادامه ماجرا حساب توییتری «اینتل اسکای» - که در زمینه تحلیل خطرات و ریسک‌های بین‌المللی، ردیابی پروازهای جهانی و اخبار ویژه بحران‌های مختلف فعالیت می‌کند – اعلام کرد در این حمله یک مقام ارشد موساد کشته شده است. اینتل اسکای در توییتی نوشت:‌ ایلاک رون، فرمانده یگان ترور موساد در جریان حمله با پهپاد انتحاری در اربیل ترور شد.

آژانس ضد تروریسم منطقه کردستان عراق ولی در ابتدا مدعی شد در حمله به خودروهایی در جاده «بیرمام»، فقط سه نفر زخمی شدند. شورای امنیت اقلیم در ادامه با صدور بیانیه‌ای، جنبش کتائب حزب‌الله عراق را مسئول حادثه دانسته و گفته: این جنبش پهپاد انتحاری را از منطقه آلتون کوبری پرواز داده است.

در مقابل، ابوعلی العسکری مسئول امنیتی جنبش کتائب حزب‌الله اتهام را رد کرد. العسکری در عین حال با انتشار پیامی در صفحه توییتر خود با بیان اینکه ما در آستانه سالروز شهادت گروهی از مؤمنان قرار داریم که در نتیجه جنایت رژیم صهیونیستی در بمباران مقرهای الحشدالشعبی در القائم رخ داد (سال ۲۰۱۸) نوشت: «هر چند این اتهام، افتخاری [برای ما] است ولی اطلاعی از آن نداریم». العسکری همچنین تأکید کرد: [صهیونیست‌ها] باید ادب شوند یا اینکه «مجبور خواهیم شد آنان را ادب کنیم».

توقیف دو نفتکش یونانی توسط سپاه پاسداران لرزه بر تن یونان انداخت/ جهان همچنان زبانی که می شناسد زبان اقتدار است

لغو توقیف کشتی ایران در یونان بعد از انتقام دلاوران سپاه در توقیف دو کشتی یونانی 

اوایل خرداد ماه سال جاری خبر توقیف بار کشتی ایرانی در آب‌های یونان منتشر شد و بلافاصله بعد از آن سازمان بنادر در بیانه ای اعلام کرد: اقدام یونانی‌ها؛ دزدی دریایی و برخلاف موازین بین‌المللی است و از دولت یونان خواست که فوراً به تعهدات بین‌المللی خود عمل کند.

یونانی ها که حکم تخلیه بار ایرانی را از آمریکایی ها گرفته بودند فکرش را هم نمی کردند که کشتی های آنان در خلیج فارس دیگر امنیت نخواهند داشت زیرا برای ایرانیان مقتدر دوران بزن در رو تمام شده و هر گونه حرکتی خلاف قوانین صورت گیرد جواب دندان شکن و مقتدرانه از کشور ایران دریافت می کنند.

 به گفته مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر کشور کشتی‌های تحت پرچم ایران در بالاترین سطح ایمنی بین‌المللی قرار دارند.

در حال حاضر که کشور یونان خود را در مقابل اقتدار ایران شکست یافته دیده و دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دو کشتی از آنها را یکی از این نفتکش‌ها در نزدیکی عسلویه و دیگری در نزدیکی بندرلنگه در نزدیکی جزیره هندورابی توقیف کرد به لرزه افتادند و دادگاه یونان لغو توقیف کشتی ایران در کشورش را صادر کرد.

لغو توقیف کشتی ایران در یونان بعد از انتقام دلاوران سپاه در توقیف دو کشتی یونانی ، این اتفاق نشان داد، جهان همچنان زبان اقتدار را می شناسد و ما باید زیر ساخت های اقتدار آفرین خود را تقویت کنیم.

 ما اگر توانایی مقابله را نداشتیم تا در خلیج فارس شناورهای آنان را متوقف کنیم آن ها هم هرگز کوتاه نمی آمدند که شناورهای ما را آزاد کنند.ما باید در همه مسائل اقتصادی، نظامی، فرهنگی  خودمان را به سطوح بالای قدرت برسانیم و نیازمند است که در همه مسائل پیشرفت داشته باشیم.

حمله سایبری به اسرائیل

هک سامانه های بورسی اسراییل در انتقام هک سامانه های شهرداری تهران

کانال تلگرامی «صابرین نیوز»، روز پنجشنبه ، در خبری فوری، از یک حمله سایبری شدید از سوی یک تیم عراقی علیه زیرساخت‌های رژیم صهیونیستی و هک شدن سامانه معاملاتی بورس تل‌آویو خبر داد و نوشت که این سامانه از دسترس خارج شده است.

این چندمین بار است که وبگاه‌ها و سرورهای حکومتی رژیم صهیونیستی از مبدأ عراق هدف حمله سایبری قرار می‌گیرند. آخرین حمله صورت گرفته از این دست به اردیبهشت‌ماه گذشته باز می‌گردد که  تیم سایبری موسوم به «الطاهره» عراق با شعار « یالثارات ابومهدی المهندس» حمله گسترده ای به زیرساخت های بخش حمل و نقل رژیم صهیونیستی انجام داد و بزرگترین شرکت ترابری رژیم صهیونیستی را از کار انداخت.

پیش از آن، در فروردین‌ماه نیز، هکرهای عراقی در دو روز متوالی، وب‌سایت و سرورهای فرودگاه بن‌گوریون در تل‌آویو، وبگاه بانک «اسرائیل» را از دسترس خارج کردند و گروه موسوم به «الطاهره» ضمن بر عهده گرفتن مسئولیت حمله سایبری به پایگاه‌های و سرورهای رژیم صهیونیستی اعلام کرد که پایگاه اطلاع رسانی کانال ۹ تلویزیون رژیم صهیونیستی را نیز هدف حمله سایبری قرار داده است.

صابرین نیوز ، در همان روز گزارش داد بود که این حمله سایبری از خاک عراق و در ساعت ۱:۲۰ بامداد یعنی در همان ساعتی که در تاریخ ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸، سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس به شهادت رسیدند،  صورت گرفته است.

 

انتهای پیام/ج

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد