سرویس: اجتماعی
کد خبر: 95751
|
17:29 - 1401/03/21
نسخه چاپی

با حضور فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) برگزار شد؛

آیین تجلیل از جهادگران و گروه‌های برتر قرارگاه دانشجویی عهد خدمت در اردبیل+عکس

آیین تجلیل از جهادگران و گروه‌های برتر قرارگاه دانشجویی عهد خدمت در اردبیل+عکس
آیین تجلیل از 152 جهادگر و گروه‌های برتر قرارگاه دانشجویی عهد خدمت بسیج دانشجویی استان اردبیل در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

به گزارش سبلان ما ، ظهر امروز آیین تجلیل از جهادگران و گروه‌های برتر قرارگاه دانشجویی عهد خدمت بسیج دانشجویی با حضور سردار غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس(ع)، روسای دانشگاه های محقق اردبیلی، دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل، دانشگاه پیام نور اردبیل، دانشگاه فرهنگیان، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، روسای نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های اردبیل، نماینده بسیج سازندگی، نماینده ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و مسئولین گروه های جهادی در سالن شهید خودسیانی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

دکتر عزیز حبیبی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در این مراسم ضمن گرامیداشت دهه کرامت به تبیین نقش جهادگران در پیشرفت و آبادانی کشور در عرصه های مختلف پرداخت و گفت: تجلیل از خدمات جهادگران دانشجو کمترین کاری است که می توان در ازای خدمات همه جانبه و مخلصانه دانشجویان به مردم در مناطق کم برخوردار انجام داد.

وی به نام‌گذاری امسال توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: نامگذاری سال با عنوان تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین در اولین سال از قرن جدید  یک نام‌گذاری هوشمندانه است، بنابراین همه دانشگاهیان برای رشد و اعتلای همه جانبه جامعه  باید پای کار بیایند.  

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی به بیان انتظارات از جوامع علمی به ویژه دانشگاه ها و مراکز علم و فناوری در راستای تحقق شعار سال پرداخت و گفت: هسته‌های علمی بسیج دانشجویی می‌توانند با انجام کارهای علمی و پژوهشی خود جوابگوی تحریم‌های ظالمانه و غیرانسانی باشند.

وی گفت: از دانشجویان عزیز انتظار می‌رود تا با تلاش‌های خود در بحث تبدیل فناوری به ثروت کارهای ارزشمندی را از خود به یادگار بگذارند.

امیر مهدی ایقانی مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان اردبیل نیز در گفتگو با سبلان ما با به فعالیت های جهادی دانشجویان در سال گذشته اشاره کرد و گفت: 145 جهادگر در قالب17گروه جهادی از دانشگاههای شهرستان اردبیل و گرمی در قرارگاه عهد خدمت فعالیت داشتند.

وی به آیین تجلیل از جهادگران دانشجوی استان اردبیل اشاره کرد و گفت: در این مراسم از ۱۵۲ جهادگر شامل جهادگران عهد خدمت و دانشجو معلمان فعال در طرح جهاد تربیتی تجلیل شدند.

سخنرانی فرمانده سپاه حضرت عباس(ع)، حضور خادمان حرم مطهر رضوی همراه با پرچم متبرک حرم در سالن، رونمایی از نماهنگ دست در دست هم و خاطره گویی از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این مراسم بود.

 

انتهای پیام/ج

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد