سرویس: اقتصادی
کد خبر: 95763
|
17:25 - 1401/03/22
نسخه چاپی

فرماندار اردبیل خبرداد:

آغاز راه اندازی کارتخوان جدید در یک هزار و ۱۸۰ واحد نانوایی اردبیل

آغاز راه اندازی کارتخوان جدید در یک هزار و ۱۸۰ واحد نانوایی اردبیل
فرماندار اردبیل گفت: با هدف هدفمندی توزیع آرد بین نانوایان، راه اندازی کارتخوان جدید در یک هزار و ۱۸۰ واحد نانوایی اردبیل آغاز شد.

به گزارش سبلان ما ،سید محمد اعتماد فرماندار اردبیل در جمع خبرنگاران ازآغاز راه‌اندازی کارتخوان جدید در یک هزار و ۱۸۰ واحد نانوایی اردبیل خبرداد و گفت:این طرح با هدف بهره‌مندی دهک‌های پایین جامعه از یارانه‌ها و پیشگیری از فروش آرد قاچاق و خارج از شبکه در اردبیل در حال اجرا است.

وی اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح جلوگیری از فروش آزاد آرد از سوی برخی نانوایی‌های متخلف و ارائه خدمات بهینه به مردم در جهت تامین نان مورد نیاز آنان است.

فرماندار اردبیل درباره شایعه گرانی قیمت نان در اردبیل افزود: گرانی قیمت نان شایعه است و شهروندان نباید به این شایعات توجه کنند.

اعتماد با بیان اینکه با هدف تامین نان مورد نیاز مردم ۱۲ نانوایی شبانه‌روزی در اردبیل فعال هستند، افزود: آرد مورد نیاز این نانوایی‌ها تامین شده تا در ارائه خدمات به مردم مشکلی بوجود نیاید.

وی اظهار کرد: پس از ابلاغ مصوبه دولت در خصوص سهمیه‌بندی آرد نظارت‌ها بر نانوایی‌های منطقه تشدید شد و در این نظارت‌ها برخی نانوایان تخلفاتی از جمله کم‌فروشی، فروش غیرمجاز و احتکار آرد داشتند که این موضوع با حضور دستگاه‌های نظارتی مربوطه بررسی و ضمن تشکیل پرونده و به مراجع قانونی معرفی شدند.

فرماندار اردبیل با بیان اینکه تلاش براین است شهروندان به سهولت نان مورد نیاز خود را تهیه کنند، ادامه داد: دسترسی راحت مردم به نان و ارتقای کیفیت نان اولویت اساسی است.

وی به نظارت ۵۰ نفر در نانوایی‌های اردبیل اشاره کرد و گفت: علاوه براین ناظران، گروه‌های جوان، سازمان‌های مردم‌نهاد و نیروهای بسیج اصناف در نظارت به نانوایی‌ها همکاری خوبی دارند.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد