کد خبر: 95774
|
09:44 - 1401/03/24
نسخه چاپی

عبدالملکی: برای افزایش هماهنگی در دولت استعفا می‌دهم/ سرباز انقلاب و دولت خواهم ماند

عبدالملکی: برای افزایش هماهنگی در دولت استعفا می‌دهم/ سرباز انقلاب و دولت خواهم ماند
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در فضای مجازی استعفای خود از این سمت را اعلام کرد و در عین حال گفت:‌سرباز انقلاب و دولت خواهم ماند.

به گزارش سبلان ما ،از روز گذشته مطالبی در فضای مجازی مبنی بر استعفای حجت‌الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مطرح شده بود که با تکذیب مشاور رسانه‌ای وی همراه شده بود اما امروز در صفحه شخصی توئیتر عبدالملکی استعفای وی منتشر شده است.

در این استعفانامه آمده است:‌

بسمه‌تعالی

حضرت آیت‌الله رئیسی، رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران با سلام و تهیات و آرزوی توفیق و عافیت ضمن تشکر از حسن نظر جنابعالی به اینجانب جهت تصدی مسؤولیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و قدردانی از اعتماد مجلس محترم شورای اسلامی به منظور افزایش هماهنگی در دولت استعفای خود را از این سمت اعلام می‌نمایم.

اینجانب در طول حدود 300 روز فعالیت در این وزارتخانه همه تلاش خود را برای خدمت صادقانه به مردم عزیز کشور به کار بستم و از همراهی صمیمانه همکاری این وزارتخانه در این مدت تشکر می‌کنم.

خود را سرباز کوچک نظام اسلامی و دولت مردمی می‌دانم و تا پای جان در مسیر تحقق آرمان‌های رفیع آن و جهت تحقق گام دوم انقلاب اسلامی مجاهدانه تلاش خواهم کرد و از هیچگونه خدمتی در این عرصه فروگذار نخواهم کرد ان‌شاءالله.

با احترام حجت‌الله عبدالملکی

عبدالملکی همچنین در توئیتی دیگر نوشت: «با توجه به دستور رئیس‌جمهور محترم نسبت به دغدغه برخی از بازنشستگان عزیز تامین اجتماعی، مقرر شد بسته‌های ویژه در قالب‌های مختلف که جزئیات آن به اطلاع می‌رسد برای آن‌ها در نظر گرفته شود؛ معیشت بازنشستگان به ویژه عزیزانی که دریافتی آنها حداقل است از اولویت‌های دولت مردمی است».

به گزارش خبرگزاری فارس، دولت مصمم است، مشکلات این قشر را حل نماید.

همچنین قرار است،‌ محمد هادی زاهدی وفا معاون اسبق وزیر اقتصاد به عنوان سرپرست وزارت تعاون معرفی شود.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد