سرویس: اجتماعی
کد خبر: 95789
|
15:54 - 1401/03/25
نسخه چاپی

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل :

لزوم برقراری امنیت در حوزه‌های فرهنگی و تربیتی استان اردبیل/ اعطای احکام مسئولین ستاد کنگره ملی شهدای اردبیل در شهرستان خلخال

لزوم برقراری امنیت در حوزه‌های فرهنگی و تربیتی استان اردبیل/ اعطای احکام مسئولین ستاد کنگره  ملی شهدای  اردبیل در شهرستان خلخال
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: برقراری امنیت صرفا فقط نظامی نیست و امنیت در همه حوزه ها بخصوص حوزه فرهنگی و تربیتی باید ایجاد شود.

به گزارش سبلان ما ، سرهنگ پاسدار جهانبخش عطایی معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل  ظهر چهارشنبه در کارگاه توجیهی کنگره ملی بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل در فرمانداری شهرستان خلخال اظهار کرد: برقراری امنیت صرفاً فقط نظامی نیست و امنیت در همه حوزه‌ها بخصوص حوزه فرهنگی و تربیتی بایستی ایجاد شود.

وی برگزاری کنگره ملی بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل را بزرگترین ظرفیت عنوان کرد و گفت: باید در راستای ترویج فرهنگ ایثار شهادت گام برداریم و امیدواریم بتوانیم با تلاش‌ها و اقدامات انجام یافته به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم چرا که این مسئله برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و نباید در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با تاکید بر اینکه برگزاری یادواره‌های شهدای والامقام را نباید فراموش کنیم، افزود: در عرصه‌ای که دشمنان و استکبار جهانی درصدد تضعیف و روحیه بسیجی و نیز پیاده‌سازی جنگ روانی در بین نسل جوان و امروزی است باید آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی را در این برهه بیشتر از هر زمان دیگری مبنای کار قرار دهیم.

دبیر اجرایی کنگره ملی بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل نیز در این جلسه در خصوص اهمیت و ضرورت برگزاری باشکوه کنگره ملی ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل تاکید کرد و افزود: خروجی برگزاری این کنگره عظیم علاوه برجذب اعتبارات ویژه برای استان اردبیل، باید در راستای ترویج فرهنگ ایثار و کاهش آسیب‌های اجتماعی برگزار شود.

حسن زاده با بیان اینکه دستگاه‌های مربوطه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این برنامه باید اهتمام ویژه داشته باشند، افزود: برگزاری کنگره شهدای والامقام استان اردبیل فرصت مغتنمی است تا یاد و خاطره شهدا را در جامعه زنده کرده و همانند ۸ سال دفاع مقدس عطر و بوی شهید و روحیه شهادت‌طلبی و جهادی در سطح جامعه حس شود.

مجتهدی نیا، نماینده استاندار اردبیل در امورات کنگره ملی بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل نیز با اشاره به تعداد بالای شهدای خلخال که بیشتر از ۵۰۰ شهید است، اذعان کرد: از همه مسئولین شهرستان خلخال انتظار می‌رود در این امر مهم، همت ویژه ای داشته باشند چرا که حق شهدا بر گردن همگان است.

در پایان جلسه حکم مسئولیت فرماندار و فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خلخال در امر کنگره ملی بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل اعطا شد.

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد