سرویس: اقتصادی
کد خبر: 95799
|
07:53 - 1401/03/28
نسخه چاپی

دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل

لزوم پشگیری از ورود و خروج کالای قاچاق در شمال و جنوب استان

لزوم پشگیری از ورود و خروج کالای قاچاق در شمال و جنوب استان
دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل گفت: با جدیت تمام ضمن رصد اطلاعاتی در استان اردبیل، از ورود و خروج کالای قاچاق جلوگیری خواهد شد.

به گزارش سبلان ما ،محمدعلی مجتهدی‌نیا، دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل  شب گذشته در نشست کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان خلخال بر اشرافیت عوامل مبارزه‌کننده به گلوگاه‌ها در شمال و جنوب استان اشاره کرد و گفت: با جدیت تمام ضمن رصد اطلاعاتی در استان اردبیل، از ورود و خروج کالای قاچاق جلوگیری خواهد شد.

وی به انجام اقدامات حرفه‌ای در سطح عرضه اشاره کرد و افزود: باید با اصناف خدوم شهرستان خلخال همکاری لازم صورت گرفته و با افرادی که سلامت مردم را به مخاطره می‌اندازند، برخورد گردد.

مجتهدی‌نیا با اشاره به ۱۲ تیرماه، سالروز صدور فرمان مقام معظم رهبری در رابطه با مبارزه با قاچاق کالا و ارز اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی در شهرستان خلخال ضمن برنامه‌ریزی و هماهنگی منسجم، در راستای آگاه‌سازی مردم از مضرات قاچاق کالا و ارز بر اقتصاد کشور اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد