سرویس: ورزشی
کد خبر: 95800
|
08:01 - 1401/03/28
نسخه چاپی

مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل:

نقش ورزش و تفریحات سالم در حمایت از نوسازی روستاها غیرقابل انکار است/ لزوم توجه به استعداد یابی در بخش های مختلف ورزشی

نقش ورزش و تفریحات سالم در حمایت از نوسازی روستاها غیرقابل انکار است/ لزوم توجه به استعداد یابی در بخش های مختلف ورزشی
مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل، به نقش پررنگ ورزش روستاها و مناطق محروم در کاهش آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد و گفت: ۳۰ درصد از یک درصد از سهم ورزش از درآمد دستگاههای اجرایی به توسعه ورزش روستایی اختصاص یابد.

به گزارش سبلان ما ، سجاد انوشیروانی مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل   درمجمع عمومی سالیانه فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی  خواستار الزام اختصاص ۳۰ درصد از یک درصد از سهم ورزش از درآمد دستگاههای اجرایی به توسعه ورزش روستایی شد و گفت:  نقش ورزش و تفریحات سالم در حمایت از نوسازی روستاها غیرقابل انکار است.

وی در ادامه پیشنهادات و راهبردهای استفاده از مسئولیت اجتماعی هر بخش خصوصی و هلدینگ و بانکها جهت جلب مشارکت و اعتبار، الزام دستگاهای اجرایی به اختصاص ۳۰ درصد از یک درصد سهم ورزش درآمد دستگاههای اجرایی به ورزش روستایی،استفاده از ظرفیت تولیدکنندگان بخش خصوصی و استفاده از کشاورزان،دامداران و خیرین ورزش یار روستاها جهت توسعه ورزش روستایی را ارائه کرد.

وی در ادامه عمده مشکل در توسعه ورزش را نبود مربی آموزش دیده در روستاها دانست و تصریح کرد: فدراسیون برای آموزش مربیان، داوران و به خصوص ورزشکاران و استعداد یابی در بخش های مختلف ورزشی باید برای استانها برنامه داشته باشد و بومی سازی این برنامه ها حائز اهمیت می باشد.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد