سرویس: ورزشی
کد خبر: 95802
|
10:49 - 1401/03/28
نسخه چاپی

آزمون کشوری ارتقای کمربند پوم و دان۳و۴ بانوان در اردبیل+ عکس و فیلم

آزمون کشوری ارتقای کمربند پوم و دان۳و۴ بانوان در اردبیل+ عکس و فیلم
نماینده فدراسیون تکواندو در آزمون کشوری ارتقای کمربند دوره 71 بانوان سراسر کشور به سطح تکنیک و تاکتیک ورزشکاران در آزمون و مسابقات کیوروگی اشاره کرد و گفت: تکواندوکاران باید سطح آمادگی و مهارت خود را در اجرای کامل فرم ها و مسابقه کیوروگی بالا ببرند تا تیم ملی از پشتوانه قوی برخوردار شود.

به گزارش سبلان ما ،  آزمون کشوری ارتقای کمربند پوم و دان۳و۴ بانوان به میزبانی هیات تکواندو استان اردبیل در سالن حسین رضازاده اردبیل برگزار شد.

میترا حاذق رحیمی نماینده فدراسیون تکواندو در آزمون کشوری ارتقای کمربند پوم و دان۳و۴ بانوان در گفتگو با خبرنگار ما به کیفیت این دوره از آزمون اشاره کرد و گفت: دوره 71 آزمون ارتقای کمربند بعد از سه سال وقفه به دلیل شرایط کرونایی حاکم بر کشور با حضور 150 تکواندوکار از سراسر کشور  بصورت حضوری به میزبانی استان اردبیل برگزار شد.

وی سطح این دوره از آزمون را متوسط ارزیابی کرد و گفت: تعطیلی باشگاه ها، دور بودن از تمرینات تیمی و عدم نظارت مستقیم مربی بر عملکرد ورزشکاران از عوامل اُفت تکواندوکاران در آزمون ارتقای کمربند است.

وی با بیان اینکه تکواندوکاران حاضر در آزمون دان سه به بالا خود در سطح مربی هستند گفت: به همین دلیل تکواندوکاران باید سطح آمادگی و مهارت خود را در اجرای کامل فرم ها و مسابقه کیوروگی بالا ببرند تا در شرایط کامل آمادگی بتوانند با قبولی در آزمون ارتقای کمربند روی همرزمان و هم باشگاهی های خود موثر واقع شوند.

ناظر فدراسیون تکواندو که خود دارای کمربند دان 7 و از مربیان و داوران بین المللی تکواندو است از مربیان باشگاه های سراسر کشور خواست با سخت گیری بیشتر نسبت به تمرینات تکواندوکارن، آنها را در آزمون های ارتقای کمربند همراهی کنند چراکه هرچه سطح تکنیک و تاکتیک ورزشکاران در آزمون و مسابقات کیوروگی بالاتر باشد به ارتقای سطح تکواندو ایران کمک کرده  و تیم ملی نیز در مسابقات بین المللی و جهانی از شرایط بهتری برخوردار خواهد شد.

آزمون کشوری ارتقای کمربند پوم و دان۳و۴ بانوان با حضور 150تکواندوکار از سراسر کشور  و ممتحنین کشوری و نماینده فدراسیون روز جمعه در ورشگاه حسین رضازاده اردبیل برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/ج

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد