سرویس: اجتماعی
کد خبر: 95804
|
13:51 - 1401/03/28
نسخه چاپی

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان خبرداد؛

آمادگی ۱۲۵ مدرسه برای پذیرش مسافران فرهنگی/ فعالیت ۵۰۱ نفر به عنوان عوامل اجرایی در پایگاه‌های اسکان تابستانی

آمادگی ۱۲۵ مدرسه  برای پذیرش مسافران فرهنگی/ فعالیت  ۵۰۱ نفر به عنوان عوامل اجرایی در پایگاه‌های اسکان تابستانی
معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: از امروز تا ۱۵ شهریور امسال ۱۲۵ مدرسه با یکهزار و ۱۰ کلاس درس در این استان مسافران فرهنگی را پذیرش کرده و اسکان می‌دهند.

به گزارش سبلان ما ، ترحم رستمی معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل ظهر امروز در جمع خبرنگاران از امادگی برای پذیرایی از میهمانان تابستان خبرداد و گفت: از امروز تا ۱۵ شهریور امسال ۱۲۵ مدرسه با یکهزار و ۱۰ کلاس درس در این استان مسافران فرهنگی را پذیرش کرده و اسکان می‌دهند.

وی افزود: از مجموع کلاس‌های آماده شده برای اسکان مسافران فرهنگی، ۳۲۸ کلاس در گروه ویژه، ۲۸۷ کلاس در گروه الف و ۳۹۵ کلاس نیز در گروه ب خواهد بود.

رستمی گفت: کلاس‌های گروه ویژه برخوردار از امکاناتی شامل یخچال، تلویزیون، بالش، پتو، فرش و موکت است و به صورت ویژه برای فرهنگیان تدارک دیده شده است.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان اینکه ۵۰۱ نفر به عنوان عوامل اجرایی در پایگاه‌های اسکان تابستانی فعالیت دارند، ادامه داد: تعداد کلاس‌های درس بر اساس پیش‌بینی تعداد مسافران فراهم شده و ۱۲ کلاس درس و پنج سالن ورزشی در اردبیل و سرعین نیز به عنوان رزرو اضطراری آماده خواهد شد تا در صورتی که تعداد مسافران فرهنگی زیاد باشد از ظرفیت این فضاها نیز استفاده شود.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد