سرویس: حوزه و دانشگاه
کد خبر: 95807
|
14:05 - 1401/03/28
نسخه چاپی

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی:

فعالیت هفت شرکت دانش‌بنیان در مرکز رشد دانشگاه محقق اردبیلی/ امادگی دانشگاه محققق اردبیلی برای برای ایجاد بستر تجاری سازی محصولات دانش بنیان

فعالیت هفت شرکت دانش‌بنیان در مرکز رشد دانشگاه محقق اردبیلی/ امادگی دانشگاه محققق اردبیلی برای برای ایجاد بستر تجاری سازی محصولات دانش بنیان
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی از امضای موافقت‌نامه همکاری بین دانشگاه محقق اردبیلی و شرکت پیشگامان علم و فناوری‌های عصر تدبیر خبرداد.

به گزارش سبلان ما ،دکتر داود سیف‌زاده معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی ظهر امروز در مراسم امضای موافقت‌نامه همکاری بین دانشگاه محقق اردبیلی و شرکت پیشگامان علم و فناوری‌های عصر تدبیر اظهار کرد: این توافق به توسعه کمی و کیفی فعالیت‌های علمی برون‌دانشگاهی اساتید دانشگاه و حل مشکلات جامعه و صنعت منجر خواهد شد.

وی افزایش جذب طرح‌های کلان کشور ، تسهیل و تسریع روند ارائه پروپوزال و عقد قرارداد و افزایش درآمد اختصاصی از برنامه‌های اولویت‌دار این دانشگاه ذکر کرد و افزود: ظرفیت این دانشگاه برای ارتقای شرکت‌های دانش‌بنیان بکار گرفته شده و از فعالیت‌های فناورانه و دانش‌بنیان حمایت می‌کنیم.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی افزود: هفت شرکت دانش‌بنیان در مرکز رشد این دانشگاه فعال هستند که باید از تجارب آنها استفاده کرده و افرادی که توانایی و پتانسیل دارند را با شرایط راه‌اندازی و فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان آشنا کرد.

امیر اصیل قائم‌مقام مدیرعامل شرکت کارگزار هم در این مراسم گفت: دانشگاه محقق اردبیلی به‌عنوان دهمین دانشگاه کشور در خصوص انتخاب کارگزار تبادل فناوری اقدام کرده است.

وی احصای نیازهای پژوهشی و فناورانه صنایع و ارائه آنها در قالب فرم RFP مورد توافق طرفین، معرفی ظرفیت‌های علمی دانشگاه و ارائه به صنایع کشور، همکاری در فروش محصولات و خدمات فناورانه تجاری‌سازی شده در مرکز رشد دانشگاه و ارائه مشاوره‌های تخصصی توسط اساتید به صنایع را از اهداف این موافقتنامه عنوان کرد.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد