سرویس: ورزشی
کد خبر: 95814
|
07:11 - 1401/03/30
نسخه چاپی

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل:

میانگین سرانه ورزشی استان اردبیل، ۶۰ صدم مترمربع است /۴۱ پروژه ورزشی نیمه تمام ورزشی تکمیل می شود

میانگین سرانه ورزشی استان اردبیل، ۶۰ صدم مترمربع است /۴۱ پروژه ورزشی نیمه تمام ورزشی تکمیل می شود
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: تکمیل ۹۰ پروژه نیمه تمام ورزشی اردبیل با هدف افزایش سرانه ورزشی استان در اولویت قرار گرفت.

به گزارش سبلان ما ،  سجاد انوشیروانیمدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل صبح امروز در جمع خبرنگاران از افزایش سرانه ورزشی استان  خبرداد و گفت: تکمیل ۹۰ پروژه نیمه تمام ورزشی در استان اردبیل از اولویت‌های اداره کل ورزش و جوانان است.

وی با بیان اینکه در تلاش هستیم با تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام  ۴۱ پروژه  مانند خانه وزنه‌برداری استان، استخر جانبازان، سالن سرپوشیده دو و میدانی مجموعه ورزشی علی دایی و تالار وزنه‌برداری اردبیلدر افزایش سرانه فضای ورزشی استان مؤثر باشیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل تحقق افزایش سرانه ورزش استان اردبیل را نیازمند تعامل و همکاری دستگاه‌های ذیربط خصوصاً استانداری و مدیریت برنامه بودجه دانست و گفت: سرانه ورزشی استان اردبیل به طور میانگین ۶۰ صدم مترمربع است که در این میان شهرستان کوثر بیشترین سرانه ورزشی و شهرستان اردبیل کمترین سرانه ورزشی را دارند.

انوشیروانی از قابلیت آب و هوایی استان اردبیل جهت برگزاری اردوهای مختلف ورزشی و افزایش درآمد خبر داد و گفت: شرایط آب و هوای مطلوب و مستعد این استان و ۴ فصل بودن آن بهترین فرصت برای میزبانی تیم‌ها است.

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد