سرویس: اجتماعی
کد خبر: 95819
|
16:03 - 1401/03/29
نسخه چاپی

معاون رییس کل دادگستری استان اردبیل:

امروز کشور به مدیر ایستاده نیازمند است تا پشت میز نشین

امروز کشور به مدیر ایستاده نیازمند است تا پشت میز نشین
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم رییس کل دادگستری استان با حضور در محله کم برخوردار پناه آباد اردبیل ضمن بررسی نیازمندی ها و مشکلات موجود با اهالی محله دیدار نموده، نسبت به پیگیری آسیب های موجود و نارسایی ها قول مساعد داد.

به گزارش سبلان ما ، جلال آفاقی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم رییس کل دادگستری استان به همراه رییس شورای اسلامی استان، مدیر کل فرهنگی اجتماعی استانداری، مدیر منطقه پنج شهرداری، مدیر آب و فاضلاب شهرستان، معاون اجتماعی سپاه اردبیل، مدیر برق و رییس کلانتری 17 اردبیل با حضور در محله کم برخوردار پناه آباد ضمن بررسی نیازمندی ها و آسیب های موجود نسبت به پیگیری مشکلات مربوطه قول مساعد داده شد.

وی با تاکید بر لزوم ارتباط بی واسطه مدیران با اقشار مختلف به منظور اطلاع یابی از مسایل و مشکلات ونارسایی ها، اظهار داشت: هر مدیر باید وجب به وجب کوچه پس کوچه های شهرها و روستاهای حوزه ماموریت خویش را دفتر کار خود تلقی کند. وی با اشاره به برکات حضور مسئولان در بین مردم ادامه داد: امروز کشور به مدیر ایستاده نیازدارد تا پشت میز نشین.

آفاقی با اشاره به ارتباط مستقیم امکانات شهری با مقوله آسیب های اجتماعی، برتوجه  عادلانه در مدیریت شهری به مناطق کم برخوردار و توزیع عادلانه خدمات شهری تاکید کرد.

پیگیری پرونده حقوقی مرتبط با چاه آب  محله، جابجایی تیربرق های نامناسب موجود که باعث مشکلاتی در تردد اهالی ونارضایتی گردیده، احداث پارک کودک در زمین شناسایی شده، تامین امکانات ورزشی برای تیم محله، ایجاد جایگاه ایستگاه اتوبوس در معابر اصلی و افزایش گشت و تشدید تدابیر انتظامی به منظور ارتقاء امنیت  و پیشگیری از جرایم از جمله مصوبات این برنامه حضور مسئولان در محله پناه آباد اردبیل بود.

به گفته آفاقی معاون رییس کل دادگستری استان اردبیل در این راستا طرحی با شعار« مساجد، پایگاه ارتباط مسئولان قضایی با مردم» درسطح استان اردبیل و از ماه مبارک رمضان آغاز گردیده، تاپایان سال ادامه خواهد داشت. وی این برنامه حضور در محلات را در تداوم و در پی همان طرح دیدارهای مردمی در مساجد دانسته، ازمدیران دستگاههای مختلف واعضای مردمی دفاتر توسعه وتسهیل گری محلات حاشیه نشین و کم برخوردار در اجرای این طرح قدردانی کرد.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد