سرویس: اقتصادی
کد خبر: 95829
|
08:26 - 1401/03/31
نسخه چاپی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل:

واگذاری اراضی شهرک‌های صنعتی اردبیل الکترونیکی می شود

واگذاری اراضی شهرک‌های صنعتی اردبیل  الکترونیکی می شود
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: برای شفاف‌سازی در روند کارها و کاهش بروکراسی‌های اداری، فرآیند واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی به صورت شفاف و کاملاً الکترونیکی انجام می‌شود.

به گزارش سبلان ما ،محمد اهلی   مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل صبح امروز در جمع خبرنگاران از الکترونیکی شدن  واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی خبرداد و گفت: با الکترونیکی شدن واگذاری زمین، اراضی خالی در سامانه شهرک قابل رویت بوده و متقاضیان می‌توانند بدون مراجعه به شرکت شهرک‌های صنعتی ضمن مشاهده قطعات خالی نسبت به ثبت درخواست دریافت زمین صنعتی اقدام کنند.

وی هدف از اجرای این فرآیند را شفاف‌سازی، تسهیل امور، کاهش مراجعات حضوری، حذف فرآیند کاغذبازی و الزامات قانونی برشمرد و افزود: در این فرآیند، کلیه امورات مربوط به واگذاری زمین، بر اساس جدول دستورالعمل ابلاغی به صورت کاملاً الکترونیکی و مرحله به مرحله انجام می‌گیرد.

اهلی ادامه داد: در فرآیند جدید، شرکت شهرک‌های صنعتی هیچ گونه دخل و تصرفی در نحوه واگذاری قطعات به سرمایه‌گذاران ندارد و تمامی مراحل توسط خود متقاضیان انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل افزود: در این فرآیند الکترونیکی، اولویت دریافت زمین با کسانی خواهد بود که زودتر وارد سامانه شده و مراحل ثبت نام را سپری کرده باشند.

وی از آماده‌سازی سه ناحیه صنعتی در این استان برای سرمایه گذاری خبرداد و گفت: مقدمات آماده‌سازی نواحی صنعتی انگوت گرمی، گزاز و هشجین خلخال از سال گذشته آغاز شده و با توجه به نیاز مبرم این مناطق به زمین صنعتی، تلاش می‌شود هرچه سریع‌تر این نواحی صنعتی آماده و در اختیار متقاضیان قرار داده شود.

اهلی اظهار کرد: نواحی صنعتی گزاز و هشجین در شهرستان خلخال قرار دارند و با توجه به اتمام زمین قابل واگذاری در شهرک صنعتی خلخال، نیاز این شهرستان به این دو ناحیه را چند برابر می‌کند.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد