سرویس: اجتماعی
کد خبر: 95874
|
14:22 - 1401/04/04
نسخه چاپی

نایب رییس مجلس شورای اسلامی :

مدارس کوثرسپاه در اردبیل احداث می شود/ اقدام بزرگ سپاه در آب رسانی قابل تقدیر است

مدارس کوثرسپاه در اردبیل احداث می شود/  اقدام بزرگ سپاه در آب رسانی قابل تقدیر است
نایب رییس مجلس شورای اسلامی از احداث و راه اندازی ۵ مدرسه کوثر سپاه در اردبیل خبرداد و گفت: با تامین اعتبارات لازم و زمین شرایط برای احداث ۵ مدرسه سپاه معظم استان اردبیل محقق شد.

به گزارش سبلان ما ، علی نیکزاد در دیدار با فرماندهان سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با قدردانی از زحمات سپاه و بسیج در خدمت رسانی به اهالی ولایتمدار استان اردبیل اظهارداشت: با تامین اعتبارات لازم و زمین شرایط برای احداث ۵ مدرسه سپاه معظم استان اردبیل محقق شد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در اطاعت و پیروی از دستورات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت نسل جدید جامعه ۵ مدرسه کوثر در ۵ نقطه از استان اردبیل احداث می شود.

نیکزاد از پیگیری اعتبارات لازم برای احداث بیمارستان سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل عنوان کرد: راه و شهرسازی مقرر شد با تعریض محوطه محل احداث بیمارستان مشکل پروژه احداث بیمارستان ۱۹۶ تخت خوابی سپاه در اردبیل حل شود.  

وی بیان کرد: در راستای تسریع در احداث بیمارستان ۱۹۶ تخت خوابی سپاه و چند درمانگاه شبانه روزی دیگر در نقاط مختلف استان اردبیل به ویژه شهرستان گرمی از طریق وزارت بهداشت پیگیری خواهد شد.  

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با قدر دانی از اقدامات بزرگ سپاه در زمان اوج شیوع کرونا در استان و رفع مشکل بی آبی و کم آبی در برخی مناطق استان اردبیل تصریح کرد: سپاه معظم استان اردبیل دو اقدام بزرگ در خدمت رسانی به مردم ولایی و ولایتمدار استان اردبیل انجام داده است یکی در ایام اوج شیوع کرونا که با اقدامات شبانه روزی لا این ویروس مقابله کردند و دیگری پروژه عظیم و ملی آب رسانی به مناطق محروم استان اردبیل است.  

وی با اشاره به اینکه برای تامین اعتبارات مالی و تقویت تجهیزات لجستیکی سپاه معطم استان اردبیل در امر پروژه بزرگ اب رسانی رایزنی های لازم با مدیرعامل آبفای کشور صورت گرفته است افزود: حمایت های لازم در اقدام بزرگ سپاه معظم برای آب رسانی به مناطق محروم و تشنه استان اردبیل  با قوت صورت می گیرد.  

نیکزاد همچنین از تقویت تجهیزات بسیج سازندگی استان اردبیل در امر تسریع در پروژه های محرومیت زدایی استان اردبیل خبرداد و گفت: با پیگیری های لازم از طریق بسیج سازندگی کشور اعتبارات و تجهیزات لازم برای تقویت بسیج سازندگی استان اردبیل تامین خواهد شد.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد