سرویس: اجتماعی
کد خبر: 95889
|
10:17 - 1401/04/05
نسخه چاپی

همایش تجلیل از خیرین شاخص ستاد دیه استان در سرعین برگزار شد

همایش تجلیل از خیرین شاخص ستاد دیه استان در سرعین برگزار شد
همایش تجلیل از خیرین شاخص ستاد دیه استان با حضور رئیس کل دادگستری استان، امام جمعه شهرستان سرعین، رئیس‌ دادگستری سرعین و جمعی از خیرین برگزار شد.

به گزارش سبلان ما ،همایش تجلیل از خیرین شاخص ستاد دیه استان با حضور رئیس کل دادگستری استان، امام جمعه شهرستان سرعین، رئیس‌ دادگستری سرعین  و جمعی از خیرین برگزار شد.

 حجت الاسلام والمسلمین کثیرلو رئیس کل دادگستری استان در این مراسم با اشاره به کسب رتبه اول استانی شهرستان سرعین در کمک به ستاد دیه، از خیرین استان و نیز از اقدامات فرهنگی انجام شده در جهت سوق  دادن به اهدای کمک خیرین به ستاد دیه استان به منظور کمک به مددجویان و محکومان جرایم مالی و غیر عمد قدردانی نمود.

وی با اشاره به نحوه فعالیت و عملکرد ستاد دیه استان اظهار داشت: خوشبختانه ستاد دیه استان در کمک به مددجویان با حساسیت و دقت تمام اقدام می نماید تا مساعدت ها به درستی در راستای آزاد سازی محکومان مالی غیر عمد  و نیازمند انجام گیرد که الحمدالله در این خصوص ضمن اینکه موفق شده نظر خیرین را به خود جلب کند، از طرفی موجب اعتماد سازی نسبت به مجموعه قضایی استان نیز شده است.

در ابتدای این مراسم، رئیس هیات مدیره جامع آبهای درمانی استان و رئیس جامعه هتل داران و نماینده انبوه سازان اردبیل به عنوان نماینده خیرین در خصوص مسایل و موضوعات مرتبط مطالبی را ارایه نمودند.

انتهای پیام/ج


نظرات بازدیدکنندگان

neda
17:32 - 1402/11/20

باسلام تمامی زحمات بر عهده رئیس دادگستری سرعین آقای رحیمی نسب هست خدا خیرشون بده


نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد