سرویس: ورزشی
کد خبر: 95893
|
16:34 - 1401/04/05
نسخه چاپی

رییس هیات شمشیربازی استان اردبیل انتخاب شد

رییس هیات شمشیربازی استان اردبیل انتخاب شد
هادی صباغی با کسب اکثریت آرای مجمع انتخاباتی به عنوان رییس جدید هیات شمشیربازی استان اردبیل انتخاب شد.

به گزارش سبلان ما ،مجمع انتخاباتی هیات شمشیربازی استان اردبیل روز یکشنبه با حضور فضل‌الله باقرزاده رئیس فدراسیون شمشیربازی جمهوری اسلامی ایران و اعضای مجمع در سالن کنفرانس ورزشگاه جهان پهلوان حسین رضازاده اردبیل برگزار شد.

در مجمع انتخاباتی هیات شمشیربازی استان اردبیل هادی صباغی و حافظ علی آقاجانی کاندیدا شده بودند. 

با انصراف حافظ علی آقاجانی به نفع هادی صباغی مجمع انتخاباتی هیات شمشیربازی استان اردبیل تنها با حضور یک کاندیدا برگزار شد.

در این مجمع انتخاباتی هادی صباغی با کسب ۱۸ رای از مجموع ۱۸ رای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رییس جدید هیات شمشیربازی استان اردبیل انتخاب شد. 

رییس جدید هیات شمشیربازی استان اردبیل گفت: بسط و گسترش شمشیربازی در نقاط مختلف استان، تشکیل اتاق فکر، شایسته سالاری، فعال کردن هیات شهرستان‌ها، حضور پررنگ در مسابقات کشوری و بین‌المللی، توجه به ورزش بانوان و تلاش برای حل مشکلات شمشیربازی استان از جمله برنامه‌های این هیات است.
 

هادی صباغی مهیا کردن زیرساخت‌ها، برگزای کلاس‌های آموزشی برای مربیان و داوران جهت ارتقای سطح دانش آنها، برگزاری منظم مسابقات در رده‌های سنی مختلف برای آقایان و بانوان، به کارگیری مربیان جوان و آینده ساز و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و تجربیات پیشکسوتان شمشیربازی و ایجاد همدلی و تعامل و همکاری با فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان را از دیگر برنامه‌های این هیات در آینده ذکر کرد.

وی استعدادیابی و استفاده مطلوب از پایگاه‌های استعدادیابی، بها دادن به ورزشکاران و تجلیل از قهرمانان ملی، استفاده از تمامی ظرفیت‌های استان و تلاش برای جذب اسپانسر و ایجاد شرایط اقتصادی پایدار را از جمله دیگر اقدامات این هیات در استان عنوان کرد.

در این مجمع انتخاباتی مریم یوسفی بعنوان نائب رییس، فرهای فرخی خزانه دار، بهزاد بدری نژاد کارشناس خبره، شاهین خدامرادزاده و لیلا بردبار هم بعنوان اعضای هیات رییسه شمشیربازی استان اردبیل معرفی و موفق به کسب رای اعضای مجمع شدند.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد