سرویس: اجتماعی
کد خبر: 95911
|
07:08 - 1401/04/08
نسخه چاپی

مدیر ستاد مبارزه با بازی‌های رایانه‌ای غیرمجاز:

با فروشندگان بازی‌های غیرمجاز رایانه ای برخورد می شود/ عدم صدور مجوز به بازی های مروج خشونت بیش از حد

با فروشندگان بازی‌های غیرمجاز رایانه ای برخورد می شود/  عدم صدور مجوز به بازی های مروج خشونت بیش از حد
مدیر ستاد مبارزه با بازی‌های رایانه‌ای غیرمجاز با بیان اینکه هرگونه فروش و عرضه بازی های رایانه ای در بازی سراها و فرشگاههای حقیقی و مجازی جرم است و با متخلفان برابر قانون برخورد می شود گفت: بنیاد ملی بازی های رایانه ای در پی مدیریت و نظارت بازار عرضه است و بازی های دارای خشونت بیش از حد و یا ترویج مسائل غیراخلاقی مجوز نمی گیرند.

رضا رسولیمدیر ستاد مبارزه با بازی‌های رایانه‌ای غیرمجاز در گفتگو با سبلان ما ، به تشریح بازی های رایانه ای پرداخت و گفت:بازی‌های رایانه‌ای در کنار سایر محصولات فرهنگی از ویژگی خاصی دارند،  چراکه عامل تعامل کاربران و مخاطبان هستند.

وی با بیان اینکه این بازی‌ها می‌توانند سبک زندگی را تغییر دهند گفت: از این رو به شدت بر روی روح و روان افراد تاثیر می‌گذارد و سایه می‌اندازد.

مدیر ستاد مبارزه با بازی‌های رایانه‌ای غیرمجاز  با بیان اینکه هرگونه فروش و عرضه بازی های رایانه ای  غیرمجاز در بازی سراها و فرشگاههای حقیقی و مجازی جرم است و با متخلفان برابر قانون برخورد می شود گفت:  بنیاد ملی بازی های رایانه ای در پی مدیریت و نظارت بازار عرضه است و بازی های دارای خشونت بیش از حد و یا ترویج مسائل غیراخلاقی مجوز نمی گیرند.

رسولی به وضعیت استان اردبیل در زمینه بازی های رایانه ای پرداخت و گفت:اردبیل جزو چند استان جریان‌ساز کشور است و صنعت بازی در این استان  حدود ۲ دهه پیش آغاز شده است.

وی با تاکید بر اینکه اقتضای حکومت اسلامی این است که محصولات فرهنگی‌اش به صورت پاک به دست مصرف‌کننده و مخاطب برسد، گفت: نظارت بر فضای مجازی و فروشگاه‌های اینترنتی با هماهنگی دادستانی کل کشور و دادسرای امنیت اخلاقی انجام می‌شود و کانال‌های تلگرامی و صفحاتی که بازی‌های غیرمجاز می‌فروشند در مرحله نخست در یک فضای تعاملی تذکر می‌گیرند و اگر به رفتار قانون‌شکنانه خود ادامه دهند، با برخورد قانونی و قضایی روبه‌رو می‌شوند.

انتهای پیام/ج

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد