سرویس: اقتصادی
کد خبر: 95915
|
21:14 - 1401/04/08
نسخه چاپی

نشستی پربرکت برای پیشرفت استان اردبیل/ از تکمیل بزرگراه‌ها تا پل‌های شهری و بیمارستان ۱۰۰۰ تخت‌خوابی

نشستی پربرکت برای پیشرفت استان اردبیل/ از تکمیل بزرگراه‌ها تا پل‌های شهری و بیمارستان ۱۰۰۰ تخت‌خوابی
جمعی از مسئولان استان اردبیل با حضور در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) سپاه، با سردار سیدحسین هوش‌السادات دیدار و مصوبات مهم و اساسی برای پروژه‌های مختلف استان اردبیل مصوب کردند.

به گزارش سبلان ما ،   سردار  غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس(ع)  عصر امروز به همراه دکتر  سید حامد عاملی استاندار اردبیل و حجت الاسلام میرکاظم موسوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، صفری شهردار و جمعی از  اعضای شورای شهر اردبیل با حضور در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) سپاه  با سردار سیدحسین هوش‌السادات، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) سپاه دیدار و  تصمیمات بسیار مهم و اساسی برای پروژه‌های مختلف استان اردبیل مصوب کردند.

  استاندار اردبیل در خصوص نتایج نشست با فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) به خبرنگار ما گفت: تصمیمات بسیار مهم و اساسی برای پروژه‌های مختلف استان اردبیل از جمله بزرگراه‌ها، بیمارستان ۱۰۰۰ تخت‌خوابی و عمران شهری مصوب گردید.

وی با اشاره به تصمیمات اتخاذشده در حوزه راه‌های استان اردبیل گفت: در این نشست مقرر گردید تا زیرسازی ۱۰ کیلومتر بزرگراه اردبیل - سرچم و آسفالت ۱۰ کیلومتر از این مسیر، تکمیل نهایی بزرگراه اردبیل - مشگین‌شهر‌ و جمع‌بندی و بررسی فنی ۱۴ کیلومتر بزرگراه گرمی - بیله‌سوار تا پایان سال ۱۴۰۱ اجرایی شود.

وی افزود: همچنین در این نشست مقرر شد پل نیایش اردبیل تا پایان پاییز امسال تکمیل شود و عملیات اجرایی پل بسیج اردبیل نیز آغاز گردد؛ البته پیشنهاداتی نسبت به دیگر پروژه‌ها نیز ارائه کردیم که جمع‌بندی آن به جلسات بعدی موکول شد.

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد