سرویس: کنگره شهدا
کد خبر: 95953
|
14:26 - 1401/04/12
نسخه چاپی

در جلسه هماهنگی کمیته فرهنگی و دانش آموزی کنگره ملی شهدای استان عنوان شد؛

زندگی نامه شهدای فرهنگی و دانش آموزی به یک برنامه تبدیل شود

زندگی نامه شهدای فرهنگی و دانش آموزی به یک برنامه تبدیل شود
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان اینکه به دنبال احیای شعائر اصیل انقلاب اسلامی هستیم، گفت: در این راستا، زندگی نامه شهدای فرهنگی و دانش آموزی بایستی به یک برنامه تبدیل شود.

به گزارش سبلان ما ، کلام اله صفری مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در جلسه  هماهنگی کمیته فرهنگی و دانش آموزی کنگره ملی شهدای استان  اردبیل که در ساختمان کنگره ملی بزرگداشت 3400 شهید استان برگزار شد، اظهار داشت: انتقال ارزش های دینی به خصوص فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان باید در راس امور قرار گیرد و در این راستا استفاده از انواع محتواها در قالب های مختلف مثل برگزاری مسابقات، جشنواره ها  مورد انتظاراست.

رئیس کمیته فرهنگی و دانش آموزی فرهنگی کنگره ملی بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان افزود: برای بسط و گسترش و معرفی فرهنگ ایثار و شهادت استمرار در فعالیت ها شرط موفقیت و اثرگذاری است.

وی همچنین به استفاده از ظرفیت مدارس در برگزاری مراسم های مختلف در خصوص فرهنگ شهید و شهادت تاکید کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل، در ادامه تصریح کرد: به منظور اطلاع رسانی و ایجاد جریان فرهنگی برای کنگره ملی بزرگداشت شهدای استان اردبیل، کلیه برنامه های پرورشی و تربیتی از جمله راهیان نور، قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر، مسابقات فرهنگی و هنری  با نام 3400 شهید اجرا خواهد شد.

کلام اله صفری اظهار داشت: تهیه تقویم زمانبندی اجرای برنامه ها و ارسال بموقع گزارشات کارگروه های 9 گانه به دبیرخانه مورد انتظار است.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد