سرویس: اجتماعی
کد خبر: 95956
|
08:44 - 1401/04/13
نسخه چاپی

مدیرکل امور اجتماعی استانداری اردبیل:

بقعه های امامزادگان، قطب‌های فرهنگی استان هستند / لزوم افزایش تبادل افکار در برنامه‌های فرهنگی

بقعه های امامزادگان، قطب‌های فرهنگی استان هستند / لزوم افزایش تبادل افکار در برنامه‌های فرهنگی
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل با بیان اینکه بقعه های امامزادگان، قطب‌های فرهنگی استان هستند گفت: فعالان فرهنگی از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های مهم امامزادگان غافل نشوند.

به گزارش سبلان ما ، رضوان باقلاچی مدیرکل امور اجتماعی استانداری اردبیل  صبح امروز در آئین افتتاحیه طرح ملی تابستان «فهما» و غنی سازی اوقات فراغت کانون‌های مساجد استان اردبیل گفت: فعالان فرهنگی نباید از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های مهم امامزادگان غافل باشند و باید در معرفی امامزادگان به عموم مردم حرکت‌های مهمی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه تشکیل هیئت‌های اندیشه ورزی متشکل از هیئت امنا، نخبگان، علما و استعدادهای علمی و ورزشی محله می‌تواند نتایج خوبی در فعالیت‌ها و کارهای فرهنگی به همراه داشته باشد، گفت: کانون‌های مساجد نیز از دستگاه‌های فرهنگی مؤثر در محلات هستند که با برنامه‌های فرهنگی و هنری توانسته در جذب نوجوانان و جوانان نقش فراوانی ایفا کند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری اردبیل ادامه داد: افزایش تبادل افکار در برنامه‌های فرهنگی می‌تواند به حضور مؤثر نوجوانان و جوانان منجر شود و این اصل، مهمترین رویکرد در تشکیل این هیئت‌ها می‌تواند باشد.

باقلاچی با اشاره به اینکه پیشرفت‌های فرهنگی کانون‌های مساجد نشان دهنده فعالیت‌های تأثیرگذار مساجد در محلات است، افزود: حرکت‌های تخصصی در حوزه فرهنگی با محوریت مساجد می‌تواند نقش حضور خانواده‌ها در مساجد را پررنگ‌تر کند و این اصل مهم باید به همت فعالان کانون‌های مساجد صورت گیرد.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد