کد خبر: 95958
|
19:05 - 1401/04/13
نسخه چاپی

نائب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل مطرح کرد؛

نظارت نخبگان بر پروژه‌های شهری، مکمل نظارت قانونی شورا

نظارت نخبگان بر پروژه‌های شهری، مکمل نظارت قانونی شورا
نائب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: نظارت علمی نخبگان، دانشگاهیان و اساتید شهر اردبیل بر پروژه‌های شهری، مکمل نظارت قانونی شورای اسلامی شهر است.

به گزارش سبلان ما ،میرمحمد سیدهاشمی در اولین جلسه شورای پژوهش و مطالعات شهری شهرداری اردبیل اظهار داشت: شورای اسلامی شهر حرکت بر مبنای علم و منطق را سرلوحه اقدامات خود قرار داده و در این راستا از ایده‌ها، پیشنهادات و انتقادات نخبگان، اساتید، دانشگاهیان و صاحبنظران حوزه مدیریت شهری استقبال می‌کند.

وی با بیان اینکه اعتبار مناسبی برای استفاده از ظرفیت نخبگان در مدیریت شهری درنظر گرفته‌ایم افزود: در مسیر حرکت به سمت هوشمندسازی و ارائه خدمات الکترونیکی و غیرحضوری به شهروندان، دست یاری به سمت خواص و نخبگان شهر دراز می‌کنیم.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت مجموعه‌های دانش‌بنیان در سالی که از سوی مقام معظم رهبری سال «تولید، دانش‌بنیان،اشتغال‌آفرین» نامگذاری شده است، تصریح کرد: نظارت علمی نخبگان، دانشگاهیان و اساتید شهر اردبیل بر پروژه‌های شهری، مکمل نظارت قانونی شورای اسلامی شهر است و شورای شهر اردبیل برای برگزاری سمینارها و همایش‌های علمی و تخصصی مرتبط با حوزه مدیریت شهری آمادگی کامل دارد.

انتهای پیام

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد