سرویس: اجتماعی
کد خبر: 95961
|
08:17 - 1401/04/14
نسخه چاپی

امام جمعه شهرستان گرمی:

احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر ، از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر ، از  دستاوردهای انقلاب اسلامی است
امام جمعه شهرستان گرمی یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی را احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر دانست و گفت: اگر به موضوع وسیع نگاه شود و دستورات آن را اجرا کنیم، به طور قطع امورات دیگر نیز به تأسی از این امر اصلاح می‌شود.

به گزارش سبلان ما ، حجت‌الاسلام یدالله صفری امام جمعه شهرستان گرمی صبح امروز در جلسه ستادی شورای احیای امر به معروف و نهی این شهرستان به وظیفه همگانی در خصوص امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اشاره کرد و گفت: همه ما در هر جایگاهی که قرار داریم باید نسبت به اجرایی کردن این مهم جدیت ویژه‌ای داشته باشیم.

وی یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی را احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر دانست و افزود: اگر به موضوع وسیع نگاه شود و دستورات آن را اجرا کنیم، به طور قطع امورات دیگر نیز به تأسی از این امر اصلاح می‌شود.

امام جمعه گرمی گفت: اعضای ستاد و گروه‌های جهادی مطالبه‌گر و نظارتی این ستاد با رعایت سه اصل و عنصر فرهنگ‌سازی، الگوسازی و رفتارسازی سازمانی روحیه مسئولیت پذیری را در آحاد جامعه بین مردم و مسئولان ارتقا دهند.

سیدعلی موسوی اظماره  دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان گرمی هم در این جلسه گفت: ستاد امر به معروف و نهی ازمنکر این شهرستان با توکل به‌ خداوند و تلاش ابواب جمعی ضمن توسعه نظام‌مند فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، از معروفات جامعه و دستگاه‌های اجرایی و حاکمیتی حمایت و روش ترویجی را دنبال خواهد کرد.

وی افزود: همه باید نظارت عمومی را در همه شئونات ، تعاملات و سیاست‌گذاری‌های حاکمیتی ارتقا دهیم تا قبل از وقوع منکر و هرگونه مفسده پیشگیری لازم بعمل آید.

وی ادامه داد: در صورت وجود منکر در دستگاهی برابر قانون و دستورالعمل با رعایت اصل محرمانگی و حفظ آبروی مسئول بدون تهمت و افتراء و پس ازقطعیت و یقین به وجود ترک فعل آن هم از طریق مجاری قانونی اعلام جرم خواهد شود تا حق هیچ فردی ضایع نشده و از حق‌الناس و بیت‌المال دفاع شود.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد