سرویس: کنگره شهدا
کد خبر: 95974
|
12:20 - 1401/04/15
نسخه چاپی

دبیر اجرایی کنگره ملی بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل

آثار ماندگار و فاخر از شهدای استان اردبیل تولید و منتشر می شود/ یادواره های شهدا، محله محور برگزار می شود

آثار ماندگار و فاخر از شهدای استان اردبیل تولید و منتشر می شود/ یادواره های شهدا، محله محور برگزار می شود
دبیر اجرایی کنگره ملی بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل به تولید آثار فاخر و ماندگار درباره شهدا اشاره کرد و گفت: ستاد کنگره ملی شهدای اردبیل در تلاش است تا به منظور ثبت آثار ارزشمند و ماندگار از شهدا در قالب های مختلف رسانه ای تولید و از طریق تلویزیون و فضای مجازی در اختیار دید عموم مردم قرار دهد.

به گزارش سبلان ما ، عیرضا حسن زاده، دبیر اجرایی کنگره ملی بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل پیش از ظهر امروز در جلسه با اعضای دبیرخانه کنگره شهدا استان گفت: یادواره های شهدا باید بصورت محله محور در سطح محلات اردبیل و شهرستانها برگزار شود.

وی با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب و نظام را مدیون خون شهدا، جانبازان و ایثارگران هستیم تصریح کرد: همه آحاد مردم در گرامی داشتن یاد و خاطره شهدا باید تلاش کنیم و رشادت های آنان را در جامعه ترویج دهیم.

دبیر اجرایی کنگره ملی بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل خاطر نشان کرد: باید از ظرفیتهای مساجد و پایگاه های مقاومت محلات در برگزاری باشکوه یادواره ها بصورت مردمی و محله محور استفاده شود.

حسن زاده، ضمن خواستار مشارکت دستگاه ها و نهادهای دولتی و مردمی استان اردبیل بیان داشت: ادارات، نهادها و سازمانهای دولتی و مردمی در اردبیل و شهرستانهای استان، برنامه ها و اقدامات خود با نام کنگره شهدا مزین و همکاری های لازم را در اجرای باشکوه کنگره ملی در سطح استان با دبیرخانه این‌کنگره انجام دهند.

مسئول حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل به تولید آثار فاخر و ماندگار از شهدا اشاره کرد و گفت: این‌کنگره در تلاش است تا به منظور ثبت آثار ارزشمند و ماندگار از شهدا در قالب های مختلف رسانه ای از جمله؛ فیلم، مستند، تله فیلم، انیمشین، فیلم کوتاه، موشن‌گرافیک و...، تولید و از طریق تلویزیون و فضای مجازی در اختیار دید عموم مردم قرار دهد.

حسن زاده تصریح کرد: با توجه به پیش بینی و تحقیقات انجام شده در خصوص احداث دهکده مقاومت در اردبیل، در آینده ای نزدیک بعد از مشخص شدن مکان این دهکده، عملیات اجرایی این پروژه عظیم فرهنگی، تفریحی و گردشگری انجام خواهد شد.

دبیر اجرایی کنگره ملی بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل در پایان حلسه خاطرنشان کرد: باید در سطح شهر از المانهای عمرانی و معماری متناسب با کنگره شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت استفاده شود و از ادارات و دستگاه های مربوطه انتظار می رود در این زمینه اهتمام داشته باشند.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد