کد خبر: 95987
|
08:09 - 1401/04/16
نسخه چاپی

نماینده مردم اردبیل نیر نمین و سرعین:

تأمین آب شرب پایدار مهم‌ترین چالش‌ استان اردبیل/ دولت در ایجاد منطقه آزاد تعلل نکند

تأمین آب شرب پایدار مهم‌ترین چالش‌ استان اردبیل/ دولت در ایجاد منطقه آزاد تعلل نکند
صدیف بدری گفت: تأمین پایدار آب شرب شهرها و روستاها را از مهم‌ترین چالش‌های استان در آینده نزدیک است.

به گزارش سبلان ما ،  صدیف بدری شامگاه دیروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان اردبیل اظهار داشت : از ظرفیت‌های ملی برای تأمین اعتبارات پروژه‌های استان استفاده شود.

وی افزود : از هر فرصت قانونی برای بهره‌مندی از ظرفیت‌های ملی برای جذب هرچه بیشتر اعتبارات و منابع لازم برای پیشبرد پروژه‌ها، استفاده کنید.

نماینده مردم اردبیل نیر نمین و سرعین ظرفیت تهاتر و ماده ۵۶ را از جمله این ظرفیت ها برشمرد و گفت: انتظار می‌رود مدیران دستگاه‌های اجرایی استان همه ماموریت های محوله در راستای تحقق برنامه‌های توسعه‌ای استان را تمام و کمال به انجام برسانند و ما نمایندگان مجلس نیز در این مسیر در کنار مدیران خواهیم بود.

وی بحث تأمین پایدار آب شرب شهرها و روستاها را از مهم‌ترین چالش‌های استان در آینده نزدیک بیان کرد و تصریح : اجرای بزرگراه ها و تکمیل راه‌آهن اردبیل به عنوان زیرساخت‌های مهم توسعه استان، توسعه صنایع تبدیلی و برنامه‌ریزی عملیاتی برای افزایش زنجیره ارزش افزوده تولیدات کشاورزی و دامی استان و همچنین اجرای قانون مصوب منطقه آزاد کشور در ارتباط با منطقه آزاد استان اردبیل، از دیگر نیازها و اولویت های مهم برنامه‌ریزی توسعه استان است.

انتهای پیام

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد