سرویس: اقتصادی
کد خبر: 96018
|
12:24 - 1401/04/20
نسخه چاپی

بازدید نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس از واحدهای تولیدی شهرستان نیر+ عکس

بازدید نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس از واحدهای تولیدی شهرستان نیر+ عکس
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس به همراه معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل و جمعی از مسؤولان استانی و شهرستانی با حضور در شهرک تخصصی آب و ناحیه صنعتی شهرستان نیر از واحدهای تولیدی این شهرستان بازدید و در جریان مشکلات موجود قرار گرفت.

به گزارش سبلان ما ،صدیف بدری، نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس به همراه یاسر عبداللهی عابد، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل و جمعی از مسؤولان استانی و شهرستانی با حضور در شهرک تخصصی آب و ناحیه صنعتی شهرستان نیر از واحدهای تولیدی این شهرستان بازدید و در جریان مشکلات موجود قرار گرفت.

پیگیری تأمین تسهیلات سرمایه در گردش برخی از واحدهای تولیدی، پیگیری تأمین زیرساخت‌های ناحیه صنعتی نیر و طرح مشکلات واحدهای تولیدی در نشست آتی کمیسیون جهش تولید مجلس، از تصمیمات اتخاذشده در این بازدید بود.

در جریان این بازدیدها، مشکلات و موانع پیش‌روی واحدهای تولید آب معدنی با نام‌های تجاری آمورف، برکت، عطش و دی دی در شهرک تخصصی آب سبلان و همچنین کارخانه‌های تولیدی صنعتی تولید بلوک‌های سبک دیواری با نام تجاری "پرلیت آذین صنعت" با مدیریت آقایان پردل و هوشیار، تولید تیرچه پیش تنیده "ارس ایرانیان" تنها تولید کننده تیرچه های بتنی پیش تنیده در استان اردبیل با مدیریت مهندس سعیدزاده و تولید رودری ملامینه با مدیریت مهندس آقایی بررسی شد.


انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد