سرویس: فرهنگ و هنر
کد خبر: 96069
|
13:04 - 1401/04/25
نسخه چاپی

مسئول سازمان بسیج هنرمندان کشور:

حفظ و نشر فرهنگ مقاومت رسالت هنرمندان بسیجی است/ هنر انقلابی مهمترین سلاح ما در مقابله با تهاجم فرهنگی است

حفظ و نشر فرهنگ مقاومت رسالت  هنرمندان بسیجی است/  هنر انقلابی مهمترین سلاح ما در مقابله با تهاجم فرهنگی است
مسئول سازمان بسیج هنرمندان کشور در جمع اعضای پایگاه نمونه مسجد محور الهادی اردبیل به لزوم خلق اثار انقلابی و حماسی در برهه فعلی اشاره کرد و گفت:حفظ و نشر فرهنگ مقاومت رسالت هنرمندان بسیجی است.

به گزارش سبلان ما ،جواد جمیری مسئول سازمانبسیج هنرمندان کشور صبح امروز در ادامه بازدید از کانون های بسیج هنرمندان استان اردبیل با حضور در پایگاه نمونه مسجد محور الهادی محله اقاکاظم اردبیل گفت:حفظ فرهنگ مقاومت به زبان هنر بین مردم بر عهده  هنرمندان بسیجی است چراکه هنرمندان متعهد و انقلابی با خلق اثار فاخر انقلابی زمینه‌ساز حرکت مطلوب در مسیر حق هستند.

وی افزود: رسالت بسیج هنرمندان، انتقال فرهنگ انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و بسیج به نسل های پیش رو به زبان هنر است.

جمیری از سرود به عنوان یکی از هنرهای انقلابی نام برد و گفت: با سرود می توان روح حماسی به نسل های جدید دمید تا جوانان با الگوبرداری از همسنان خود در دوران ماندگار انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با روحیه مضاعف در گام دوم انقلاب نقش افرینی کنند.

وی در ادامه سخنان خود از هنر انقلابی به عنوان یکی از سلاح های مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان نام برد و گفت: هنرمندان متعهد، انقلابی و بسیجی نقش مهمی در جنگ نرم  برعهده دارند از این هنرمندان بسیجی با الگوبرداری لز سید شهید اهل قلم مرتضی اوینی در روشنگری و بصیرت افزایی  بیش از گذشته با فعالیت های جهادی نقش افرینی کنند.

گروه سرود الهادی اردبیل از گزوه های موفق هنری در زمینه سرود است که در جشنواره اخیر سرود فجر به مقام سوم کشور دست یافت.

این گروه سرود با بیش از 70 نوجوان از محله اقاکاظم اردبیل در کنار فعالیت های هنری و تولید اثار  انقلابی و حماسی در فعالیت های اجتماعی نیز پیشگام بوده با اموختن درس ایثار و شهادت از خانواده های شهدا در کمک های مومنانه نیز از گروه های سرآمد اردبیل است.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/ج

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد